ارز دیجیتال

مهمترین کوین های متاورس

1401/12/11 0

ارزهای دیجیتال متاورس به عقیده بسیاری آینده روشنی دارند و سرمایه گذاری در آ‌ن‌ها احتمالا سودآوری خوبی خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم بهترین پروژه‌ های متاورس که خرید ارز دیجیتال اختصاصی آن‌ها احتمالا سودآوری مناسبی دارد را معرفی کنیم. برخی از بهترین پروژه های متاورس امکان کسب درآمد ضمن سرگرمی را نیز برایتان میسر می‌کنند. تعدادی از ارزهای مطرح متاورس قدیمی بوده و تعدادی دیگر به تازگی ایجاد شده‌اند.ابتدا به طور خلاصه اشاره‌ای به این مفهوم خواهیم داشت. سپس بهترین ارزهای دیجیتال و همچنین پروژه های متاورس را معرفی می‌کنیم.

کوین های متاورس :

ارزهای دیجیتال متاورس ارزهای دیجیتالی هستند که از آن‌ها برای انجام تراکنش‌های دیجیتال در دنیای متاورس استفاده می‌شود. از آنجا که متاورس براساس تکنولوژی بلاک‌ چین خلق شده است، تراکنش‌هایی که انجام می‌شوند تقریباً در لحظه انجام خواهند شد. همان‌طور که می‌دانید بلاک‌ چین برای تأمین امنیت و اعتماد ایجاد شده است و به همین دلیل متاورس فضایی فوق‌العاده برای ایجاد یک اقتصاد خالی از فساد و کلاه‌برداری شناخته می‌شود.هولدرهای ارزهای متاورس می‌توانند به سرویس‌ها و خدمات مختلفی در این فضای مجازی دسترسی داشته باشند. برخی از این ارزها می‌توانند توانایی‌های ویژه‌ای را به کاراکتر داخل بازی شما اضافه کنند و برخی دیگر هم نشان‌دهنده آیتم‌های خاص مانند لباس یا عضویت در یک گروه خاص هستند. اگر تجربه انجام بازی‌های MMO مثل وارکرفت را داشته باشید، به‌خوبی با مفهوم آیتم‌های داخل بازی آشنایی دارید، اما برخلاف این بازی‌ها، آیتم‌هایی که در متاورس وجود دارند، هم داخل بازی و هم بیرون بازی ارزش دارند. ارزهای دیجیتال متاورس را می‌توانید با ارزهای واقعی معاوضه کنید.

مهمترین کوین های متاورس :

•    ارز دیجیتال متاورس دیسنترالند 
پروژه ارز دیجیتال متاورس «دیسنترالند» (Decentraland) رتبه اول پروژه های متاورس را از نظر ارزش بازار در اختیار دارد. دیسنترالند، یک پلتفرم واقعیت مجازی است که بر بستر اتریوم ساخته شده است و کاربران می‌توانند در آن ابزارها و محتواهای گوناگون را خلق کنند یا از خرید و فروش آن‌ها به کسب درآمد بپردازند. این بازی مبتنی بر داشتن زمین در فضای بازی است و مالکیت زمین‌ها به طور کامل در اختیار بازیگران است و در بلاک چین شبکه نگهداری و ذخیره می‌شود.

•    ارز دیجیتال متاورس اکسی اینفینیتی
اکسی اینفینیتی (Axie infinity) یک بلاک چین مبتنی بر پروتکل‌های شبکه اتریوم است که در سال 2018 تاسیس شد. این بازی، مشابه بازی معروف واقعیت افزوده «پوکمون» است و در آن کاربران به تربیت موجوداتی به نام «اکسی» می‌پردازند تا از آن‌ها برای رقابت با سایر «اکسی‌ها» استفاده کنند. پرورش اکسی‌ها به صرف زمان زیادی نیاز دارد. بنابراین، در صورتی که شما حوصله و وقت لازم برای پرورش آن‌ها را ندارید می‌توانید یک اکسی پرورش یافته از بازار توکن‌های NFT این بازی خریداری کنید.

•    ارز دیجیتال متاورس سندباکس
پروژه ارز دیجیتال «سندباکس» (Sandbox) از جمله پروژه‌هایی است که با تغییر نام «فیسبوک» به «متا» توانست رشد زیادی را در مدت زمان کم تجربه کند. قیمت این ارز دیجیتال در طی یک ماه  از 1/5 دلار به بیش از 8 دلار رسید و هم‌چنان نیز بسیاری از افراد به رشد قیمتی آن امیدوار هستند.  سندباکس یک دنیای مجازی است که در آن افراد می‌توانند بازی کنند، مالک زمین باشند یا با ساخت ابزارهای مختلف، آن‌ها را به دیگران بفروشند.

نتیجه گیری :
متاورس و دنیای کریپتو با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت هستند. به حدی که پیش‌بینی آینده جهان‌های دیجیتال و اینکه چه ارزهای دیجیتال احتمالاً در صدر بهترین پروژه‌های متاورس باقی می‌مانند، دشوار است. اما ما آن در جنبه دیگری از انقلاب فناوری که در حال تجربه آن هستیم می بینیم.با این حال، حتی با وجود مجهولات زیادی که در این دنیای جدید وجود دارد، امیدواریم لیستی که ما با عنوان بهترین ارزهای متاورس برای شما تهیه کردیم، نقطه شروع خوبی در سفر شما به دنیای متاورس باشد.


 

بالا