ارز دیجیتال

آشنایی با ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

1402/10/16 0

بیل گیتس در یکی از مقالاتش می‌گوید: «محتوا شاه است!» پادشاهی که ناکارآمد باشد، مملکت را به باد می‌دهد. پادشاهی که قدرتمند و کارآمد باشد، مملکت را آباد می‌کند. محتوای شما هم پادشاه سایت یا پیج اینستاگرامتان است. اگر محتوای قوی و کارآمدی تولید کنید، سایت یا پیجتان آباد می‌شود و اگر محتوایتان ناکارآمد باشد، همه چیز به باد می‌رود. اما تولید محتوایی که واقعاً لایق پادشاهی باشد، کار ساده‌ای نیست. شما چقدر برای تولید محتوایتان وقت می‌گذارید؟ چقدر انرژی و هزینه صرف تولید محتوای متنی یا تصویری برای سایت این پیج اینستاگرامتان می‌کنید؟ خوشبختانه دوران عوض شده است و دیگر نیازی نیست برای تولید یک محتوای خوب، قوی و منحصر به فرد، ریاضت بکشیم یا ساعت‌ها وقت بگذاریم و هزینه‌های آن چنانی کنیم. در این مطلب می‌خواهیم روش‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی را به زبان ساده یادتان بدهیم در واقع می‌خواهیم کمکتان کنیم که با یک دهمِ وقت، هزینه و انرژی که قبلاً می‌گذاشتید، با کمک هوش مصنوعی تولید محتوای عالی، سریع و منحصر به فرد داشته باشید. محتوایی که واقعاً لایق پادشاهی باشد!

ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی با نام Writesonic:

Writesonic بدون شک یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی است. این هم فقط به این دلیل می باشد که توانایی تولید محتوا با حجم زیادی را دارد. جدا از خدمات هوش مصنوعی، این وب سایت ابزارهای مختلفی از تولید مقاله هوش مصنوعی مانند: نویسندگان وبلاگ، به روز رسانی محتوا، محتوای ابزارهای بازنویسی، ویرایش مقالات و غیره را در این ابزار در اختیار شما قرار می دهد. بسته به میزان استفاده و طول متن محتوا، می‌توانید از بین این ویژگی‌ها یکی را انتخاب کنید و مؤثرترین مورد را برای خود برگزینید.Writesonic  یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی به صورت متنی، در جهان است و متون تولید شده نیز بهینه سازی شده برای سئو هستند. شما می توانید لینک های داخلی/خارجی و موضوعات مرتبط با تولید محتوا توسط این ابزار را هنگام ایجاد محتوا تنظیم کنید.Writesonic  یک ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی رایگان بوده که  2500 کلمه را در حالت غیر پرمیوم را در اختیار شما قرار می دهد. در این حالت نیاز به پرداخت یا خرید اشتراک برای استفاده از آن را ندارید و می توانید تا 2500 کلمه محتوای متنی با آن تولید کنید. اما اگر حرفه ای هستید و میخواهید روزانه محتوای بیشتری در پلتفرم خود ایجاد و منتشر کنید. توصیه میکنیم نسخه پولی آن را دریافت کنید.

ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی به نام Jasper:

در حالی که Jasper AI یکی از بهترین GPT های چت را در مقایسه با رقبای خود داشته، عمدتا بر تولید محتوای تجاری تمرکز دارد. اگرچه Jasper Write یکی از بهترین برنامه های نوشتن هوش مصنوعی است، اما Jasper Write را می توان به عنوان یک پلتفرم دیگر برای رفع نیازهای نوشتاری شما در نظر گرفت. این نیازها فقط محتوای خلاقانه تصادفی نیستند، بلکه اهداف تجاری نیز هستند. مانند سایر ابزارهای هوش مصنوعی، جاسپر در مدل های مختلف آموزش دیده است و ابزارهای بیشتری از نوشتن را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این ابزار می توانید محتوای متنی طولانی را تنها با ایجاد یک ارائه چند پاراگراف تولید کنید. بهترین ابزار برای ایجاد محتوای متنی در وبلاگ، توضیحات محصول، توضیحات بازاریابی و غیره است. همانطور که میدانید نوشتن باید با ایده شروع شود، این ابزار دنیایی از ایده ها را در اختیار شما قرار می دهد تا سریعتر و بهتر بنویسید.

ابزار Rytr:

شاید نام Rytr را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای چت GPT شنیده باشید. کسانی که نمی دانند باید گفت که رایتر یک تولید کننده محتوا با استفاده از هوش مصنوعی است که به شما امکان نوشتن در موضوعات مختلف را می دهد. از آنجایی که این ابزار از قدرت هوش مصنوعی استفاده می کند، برای دریافت ایده نیازی به ایجاد فیدهای زیادی ندارید. این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی یک عنوان ساده از شما به همراه چند کلمه کلیدی دریافت می کند و به سرعت محتوای شما را آماده می کند. به لطف ابزار هوش مصنوعی رایتر، کاربران می توانند متون ساده، توضیحات کوتاه، عناوین یا سایر اطلاعات اولیه را وارد کنند. تولید متون خلاقانه این ابزار قوانین نوشتن را بر اساس متنی که ارسال می کنید در نظر گرفته و متن خروجی را تولید می کند. از آنجایی که رایتر بر اساس NLP کار می کند، سعی شده است دقت، درک متن و تولید محتوای طبیعی داشته باشد. اما مانند هر ابزار هوش مصنوعی دیگری، در برخی موارد ممکن است نیاز به ویرایش متون تولید شده توسط رایتر باشد. زیرا ممکن است برخی از سوالات شما را به زبان فارسی پاسخ ندهد، بنابراین باید اصلاح شود.

نتیجه گیری:
در این مقاله از رسانه بازاریابی دی‌ام برد، با بررسی بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی همراه شما بودیم. توجه داشته باشید که برای موفقیت در زمینه تولید محتوا با هوش مصنوعی و افزایش سرعت خود، نیاز است تا به ورودی‌هایی که به هوش مصنوعی ارائه می‌دهید، توجه ویژه‌ای کنید و همواره سعی کنید تا این ورودی را بهبود ببخشید؛ زیرا تنها بهترین ورودی است که می‌تواند بهترین خروجی را از هوش مصنوعی دریافت کند.
 

بالا