ارز دیجیتال

ارز دیجیتال fasttoken چیست

1403/02/16 0

اگرچه بلاک چین یک فناوری منبع باز است که به معنای کسب درآمد نیست، با این حال، فعالان بازار با پشته‌ای ارز دیجیتال fasttoken می‌توانند از طریق سهام‌بندی و اعتبارسنجی بلوک‌هایی که تراکنش‌ها را روی بلاک چین و ارز دیجیتال ذخیره می‌کنند، درآمد کسب کنند. هر زمان که یک بلوک اعتبار سنجی می شود، تمام اعتبار نویسان برای دوره معینی که در فرآیند شرکت کرده اند، در ازای خدمات خود، هزینه ای متناسب دریافت می کنند. سیستم‌های اثبات سهام موعظه می‌کنند که هر چه سهام بیشتری داشته باشید، قدرت رأی بیشتری کسب می‌کنید. با این حال، هنگامی که یک محیط توزیع پاداش ایجاد بلوک منصفانه را در نظر می گیریم، عادلانه نیست که شانس بیشتری را به گره ای بدهیم که به سادگی سریع تر یا غنی تر است. در عوض، ما اولویت را به گره‌ای می‌دهیم که با استقرار قراردادهای هوشمند یا به عبارت دیگر ایجاد برنامه‌هایی که کاربران با آن‌ها تعامل دارند، برای دیگران ارزش ایجاد می‌کند.

تاریخچه و قیمت ارز دیجیتال Fasttoken

در حال حاضر ارزش کل بازار یا مارکت کپ ارز دیجیتال Fasttoken، معادل ۵۹۶,۲۹۰,۶۰۰ دلار است. حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز  ۱۲,۲۰۸,۴۶۵ دلار بوده است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال Fasttoken معادل ۱.۹۵۶ دلار است و در صرافی‌ها با این قیمت خرید و فروش و معامله می‌شود. همچنین با توجه به نوسانات قیمت ارزدیجیتال Fasttoken در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز Fasttoken نسبت به روز گذشته %۰.۳۷ تغییر کرده است. عوامل زیادی باعث نوسان قیمت این رمز ارز می‌شود. با استفاده از تاریخچه قیمت Fasttoken و تحلیل تکنیکال Fasttoken می‌توان قیمت این ارز دیجیتال را در آینده پیش‌بینی کرد. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف نیازمند دانش کافی و استراتژی شخصی است. ایران بروکر سعی کرده است تمامی اطلاعات قیمتی مورد نیاز برای ارز دیجیتال Fasttoken را در این صفحه قرار دهد.

Fasttoken چیست؟

Fasttoken (FTN) یک توکن کاربردی برای اکوسیستم های SoftCostruct و Fastex است. FTN برای خدمات در هر دو اکوسیستم تخفیف هایی ارائه می دهد که این تخفیف ها بسته به بخش متفاوت است. در سال 2023، FTN به سکه بومی زنجیره بلوک EVM Fastex تبدیل خواهد شد و به کاربران امکان می دهد جوایز اعتبارسنجی بلوک را به اشتراک بگذارند و دریافت کنند. Fastex یک اکوسیستم بلاک چین و رمزارز است که شامل اکسچنج Fastex، بازار ftNFT، بازی Raffle مبتنی بر بلاک چین First Ticket، پرداخت‌های Fastex و متاورز FastexVerse است. Fasttoken با بیش از 7000 کارمند، 1000 شریک و یک میلیون کاربر فعال، راهی مطمئن و مطمئن برای دسترسی به خدمات SoftCostruct و Fastex است.

چگونه Fasttoken را در سال 2024 بخرم؟

می توانید Fasttoken را با استفاده از کارت اعتباری (Visa یا MasterCard)، انتقال بانکی، Apple Pay یا Google Pay خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ارز فیات را انتخاب کنید، به عنوان مثال. CHF و مقداری را وارد کنید. نرخ تبدیل برای شما محاسبه می شود. هنگامی که از نرخ راضی بودید، برای شروع روی دکمه ادامه ضربه بزنید. در این مرحله، باید ایمیل یا کیف پول خود را به هم متصل کنید (اگر برای اولین بار است که رمزنگاری می‌خرید، استفاده از ایمیل برای شما راحت‌تر خواهد بود، اما Metamask و WalletConnect نیز پشتیبانی می‌شوند). بسته به آب و هوای Fasttoken که توسط ارائه‌دهنده سطح شیبدار ما پشتیبانی می‌شود، ممکن است از شما دعوت شود که یک توکن واسطه بخرید که سپس ما آن را به Fasttoken برای شما تعویض می‌کنیم. در این صورت، ابتدا باید مجوزی را امضا کنید تا به ما اجازه دهید این مبادله را از طرف شما انجام دهیم. در نهایت می توانید روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید.

نتیجه گیری

سرمایه گذاری در Fasttoken به چند دلیل جذاب است. این یک ارز غیرمتمرکز، عاری از کنترل دولت یا مؤسسه مالی است که آن را به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات سنتی جذاب می کند. علاوه بر این، FTN عرضه محدودی دارد که به طور بالقوه می تواند ارزش آن را افزایش دهد. علاوه بر این، به عنوان یک ارز جهانی، معاملات بین المللی را بدون واسطه تسهیل می کند. اگر به دنبال جایگزینی برای ارز فیات یا یک گزینه سرمایه گذاری غیرمتمرکز هستید، Fasttoken ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد. با این حال، سرمایه گذاری در Fasttoken شامل پیچیدگی و نوسان است. تحقیق کامل و آگاهی از ریسک قبل از سرمایه گذاری ضروری است. برای خرید و ذخیره FTN، می توانید آن را در صرافی ارزهای دیجیتال یا از طریق یک بازار همتا به همتا خریداری کنید. پس از خرید FTN، مهم است که آن را به صورت ایمن در یک کیف پول رمزنگاری ذخیره کنید، که به دو شکل ارائه می شود: کیف پول داغ (بر اساس نرم افزار، ذخیره شده در دستگاه های فیزیکی شما) و کیف پول سرد (مبتنی بر سخت افزار، ذخیره شده آفلاین).
 

بالا