ارز دیجیتال

چطور محتوا تاثیرگذار بنویسیم؟

1402/10/23 0

معنای تولید یک محتوای عالی خیلی بیشتر از ترکیب چند جمله است. ایجاد محتوایی که مردم بخواهند آن را بخوانند سخت‌تر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می‌کنند و همچنین محتواهایی که تأثیر ماندگاری بر خواننده داشته باشد حتی می‌تواند چالش برانگیزتر باشد. هنگام تولید محتوا با کیفیت بالا، صرف نظر از این که پست وبلاگ، مقاله یا محتوای وب سایت شما باشد مراحل زیادی وجود دارد. این بدان معنا نیست که نوشتن محتوا باید یک فرآیند طولانی باشد، اما باید یک فرآیند خوب باشد. اگر بنشینید و با سرعت به مقاله‌ای بپردازید، بدون اینکه وقت خود را برای نگارش مقاله در نظر بگیرید، نتیجه دلخواه را بدست نخواهید آورد. محتوا به اندازه طراحی و زیبایی وب سایت شما اهمیت دارد، زیرا موتورهای جستجو را هدایت می‌کند، ترافیک صفحه شما را افزایش می‌دهد و سازمان شما را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی می‌کند. و در بازار محتوای امروز، هم کیفیت و هم میزان توانایی شما در استفاده از محتوا برای نتایج کسب و کار را تعیین می‌کند. در اینجا نحوه تولید محتوای نوشتاری قانع کننده، را برای شما شرح می‌دهیم.

چه عواملی باعث تولید یک محتوای تاثیرگذار می‌شود؟

1- تولید کننده یک محتوای تاثیرگذار باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسد: اولین گام این است که مخاطبان خودتان را به خوبی بشناسید. هنگامی که شروع به نوشتن یک متن می‌کنید بهتر است فقط گروه مخصوصی را مخاطب قرار دهید و به عبارتی فقط با آنها سخن بگویید. این کار باعث می‌شود مخاطب با شما ارتباط بیشتری برقرار کند و تاثیر سخن شما افزایش یابد.
2- از تصاویر جهت تاثیرگذاری بیشتر محتوا استفاده کنید: یکی از راه‌هایی که می‌توانید مخاطب را جذب متن خود کنید این است که با او ارتباط بصری برقرار کنید. این ارتباط می‌تواند از طریق تصاویر و یا کلیپ‌ها باشد. این کار باعث می‌شود کاربر خسته نشود.
3- طنز و شوخ طبعی را به کار ببرید: گاهی استفاده از اندکی چاشنی طنز می‌تواند باعث شود متن شما جذاب‌تر شود و مخاطب ارتباط بیشتری با شما برقرار کند. پس به کار بردن طنز را جهت تولید محتوای تاثیرگذار فراموش نکنید.
4- به منظور تاثیرگذاری بیشتر محتوا داستان بگویید: از دوران کودکی بیشتر موضوعات را به صورت داستانی به ما می‌آموختند چرا که اثر گذاری داستان بیشتر است و مخاطب با آن راحت‌تر خواهد بود؛ بهتر است شما هم این کار را انجام دهید.

نتیجه گیری:
با توجه به استراتژی های جدید بازاریابی که روزانه در حال ظهورند، تولید کننده محتوا باید نظم و انضباط وتمرکز بیشتری را دستور کار خود قرار دهد، اهمیت محتوای عالی را درک و با استفاده از آن ترافیک جستجو بیشتری ایجاد کند، به همین دلیل عنوان قدرتمند یک عنصر جدا نشدنی از محتوا‌ست. تمرکز کلی شما باید آموزش مطالب جدید و مفید به کاربر باشه، این که کاربر روی عنوان شما کلیک کند کافی نسیت، باید اطلاعات مورد نیازش را در متن محتوای شما پیدا کند! چه چیزی در نوشتن عناوین عالی بیشتر به شما  کمک کرده ؟ راهنمایی دیگری برای نوشتن یک عنوان جذاب دارید؟ در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید …
 

بالا