ارز دیجیتال

11 تا از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای استفاده از سئو

1403/01/25 0

ابزار سئوی هوش مصنوعی یک راه حل نرم افزاری است که از تکنیک های هوش مصنوعی (AI) برای بهبود جنبه های مختلف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده می کند. این ابزار سئو از یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و سایر روش‌های هوش مصنوعی برای خودکارسازی، بهینه‌سازی و بهبود وظایفی که معمولاً به ورودی یا تجزیه و تحلیل دستی نیاز دارند، استفاده می‌کنند. ابزارهای سئوی هوش مصنوعی زیر پتانسیل بالایی برای ساده کردن گردش کار شما دارند. آنها تعداد زیادی ویژگی را ارائه می دهند که می تواند استراتژی سئوی سایت شما را افزایش دهد. به علاوه، شما قادر خواهید بود با استفاده از این ابزار، محتوای خود را با هوش مصنوعی بهینه کنید. در ادامه 11 تا از ابزار های هوش مصنوعی برای سئو را در اختیارتان قرار میدهیم.

1. Surfer SEO

Surfer SEO یک ابزار سئو مبتنی بر داده است که بینش و تجزیه و تحلیل را برای بهینه سازی محتوای وب سایت برای رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو ارائه می دهد. Surfer SEO طول محتوا، تراکم کلمات کلیدی، بک لینک ها و سایر عوامل درون صفحه را با مقایسه صفحات وب کاربر با صفحات با رتبه برتر برای کلمات کلیدی خاص توصیه می کند. هدف آن ساده‌سازی فرآیند بهینه‌سازی محتوا با ارائه مشاوره‌های عملی است که به متخصصان سئو و تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد تا دید محتوای خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشند.

2. Scalenut

Scalenut یک پلت فرم سئو و بازاریابی محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که شامل برنامه ریزی کلمات کلیدی، تحقیق در مورد موضوع، مقاله نویسی با هوش مصنوعی، بهینه ساز محتوا، تحلیلگر ترافیک و سایر ویژگی های قدرتمند SEO است. Scalenut یک برنامه واحد است که برنامه‌ریزی کلمات کلیدی، تحقیقات موضوعی مبتنی بر NLP، نوشتن هوش مصنوعی، بهینه‌سازی محتوا و انتشار را ارائه می‌دهد. با Scalenut، کسب‌وکارها می‌توانند محتوای با کیفیت بالا را در مقیاس تولید کنند، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنند، و آن را به سرعت و به راحتی در چندین کانال منتشر کنند. علاوه بر قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی که کیفیت بالا و محتوای مرتبط را تضمین می کند، هوش مصنوعی Scalenut همچنین می تواند بر اساس آخرین اطلاعات موجود بنویسد و به محتوای شما یک مزیت به روز می دهد. همچنین می تواند برای حمایت از محتوا و بهبود اعتبار آن، نقل قول های مرتبط را ارائه دهد.

3. هوش مصنوعی Alli

Alli AI یک پلت فرم پیشرفته سئو مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای ساده سازی و بهبود فرآیند بهینه سازی وب سایت طراحی شده است. Alli AI که با قدرت هوش مصنوعی ساخته شده است، بینش‌های عملی و توصیه‌های خودکار را برای هدف‌یابی کلمات کلیدی، ایجاد بک لینک، بهینه‌سازی روی صفحه و موارد دیگر ارائه می‌دهد. هدف Alli AI با متمرکز کردن این توابع حیاتی سئو، ساده کردن گردش کار برای بازاریابان تازه کار و متخصص است و آنها را قادر می سازد تا رشد ترافیک ارگانیک را هدایت کنند و رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند.

4. Jasper AI

Jasper AI یک پلتفرم ایجاد محتوای پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به نویسندگان، بازاریابان و کسب‌وکارها طراحی شده است تا محتوای با کیفیت بالا در بخش‌های مختلف تولید کنند. Jasper AI با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته می‌تواند مقالات، پست‌های وبلاگ، نسخه‌های تبلیغاتی و موارد دیگر را متناسب با نیازها و مخاطبان خاص تولید کند. این ابزار سئو با درک زمینه و هدف کاربر، راه‌حل‌های محتوایی را ارائه می‌دهد که با خوانندگان طنین‌انداز می‌شود و با بهترین شیوه‌های SEO هماهنگ می‌شود و دید آنلاین و تعامل را افزایش می‌دهد.

5. INK

INK یک پلت فرم بهینه سازی محتوا است که به طور خاص برای کمک به نویسندگان و سازندگان محتوا طراحی شده است تا محتوای مناسب SEO را تولید کنند. INK با رابط بصری خود، محتوای نوشته شده را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و پیشنهاداتی را برای افزایش پتانسیل SEO خود ارائه می دهد. با پر کردن شکاف بین ایجاد محتوا و بهترین شیوه‌های SEO، INK تضمین می‌کند که محتوا نه تنها با خوانندگان طنین‌انداز می‌شود، بلکه برای موتورهای جستجو نیز بهینه‌سازی می‌شود و شانس رتبه‌بندی بالاتر و افزایش دید آنلاین را افزایش می‌دهد.

6. Frase

Frase یک پلت فرم بهینه سازی و ایجاد محتوا است. محتوای سئو پسند تولید می کند که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود. Frase با تجزیه و تحلیل محتوای با رتبه برتر برای کلمات کلیدی خاص و ارائه بینش های عملی، فرآیند ایده پردازی، تحقیق و بهینه سازی محتوا را ساده می کند. پلتفرم بصری آن تجزیه و تحلیل محتوای رقابتی را با پیشنهادات محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی ترکیب می‌کند و به کسب‌وکارها امکان می‌دهد محتوایی را تولید کنند که در نتایج جستجو برجسته باشد و خوانندگان را به طور مؤثر درگیر کند.

7. MarketMuse

MarketMuse یک پلت فرم بهینه سازی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به سازندگان محتوا، بازاریابان و متخصصان سئو در ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مرتبط با موضوع طراحی شده است. با تجزیه و تحلیل چشم انداز محتوا برای موضوعات خاص، MarketMuse شکاف های محتوا را شناسایی می کند، توصیه هایی برای بهبود ارائه می دهد و به کاربران کمک می کند محتوایی تولید کنند که با مخاطبان طنین انداز شود و در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. این ابزار سئو و الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی را با یادگیری عمیق ترکیب می‌کند تا بینشی در مورد استفاده از کلمات کلیدی، ساختار محتوا و تجزیه و تحلیل رقابتی ارائه دهد و از محتوای جامع و سازگار با SEO اطمینان حاصل کند.

9. Semrush

Semrush یک ابزار بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی است که طیف گسترده ای از راه حل ها را برای کمپین های سئو، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و تحقیقات رقابتی ارائه می دهد. Semrush که به طور گسترده توسط متخصصان بازاریابی در سراسر جهان استفاده می شود، بینش و داده هایی را ارائه می دهد تا به کسب و کارها کمک کند تا حضور آنلاین خود را بهینه کنند، عملکرد نام تجاری خود را پیگیری کنند و مزیت رقابتی در صنعت خود به دست آورند. این ویژگی ها عبارتند از تحقیق کلمات کلیدی، ممیزی سایت، تجزیه و تحلیل بک لینک، تجزیه و تحلیل ترافیک، تحقیقات تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل رقبا.

10. WriterZen

WriterZen یک پلت فرم جامع تحقیق و بهینه سازی محتوا است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. این ابزار سئو به کشف فرصت‌های کلیدواژه طلایی، مدیریت خوشه‌های موضوعی و ایجاد محتوایی که کاملاً با الزامات موتورهای جستجو همخوانی دارد، کمک می‌کند.

11. ChatGPT

ChatGPT یک مدل زبان AI از OpenAI است. این یک مغز دیجیتال فوق‌العاده هوشمند است که می‌تواند چت کند، بنویسد و به انواع پرسش‌ها کمک کند. از چت‌های معمولی گرفته تا غواصی عمیق دانشگاهی، ChatGPT طیف وسیعی را دارد. مثل این است که یک دوست خوب در جیب خود داشته باشید که همیشه آماده صحبت کردن است. نسخه GPT-3.5 آن یک تولید کننده رایگان نوشتن هوش مصنوعی است. در حوزه سئو، ChatGPT می‌تواند دارایی ارزشمندی باشد که به ایجاد محتوا، بینش‌های تحقیق کلمات کلیدی و ارائه پیشنهادهایی برای بهینه‌سازی در صفحه کمک می‌کند. توانایی آن در درک و تولید محتوا به صورت متنی می‌تواند به بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو کمک کند تا محتوای جذاب‌تر، مرتبط‌تر و جستجوگرپسندتری ایجاد کنند و شکاف بین هدف کاربر و محتوای قابل تحویل را پر کند.
سخن پایانی
ظاهرا باید بین هوش مصنوعی و ابزار سئو رابطه‌ای در نظر بگیریم، زیرا این ابزارهای مخصوص در این زمینه بهینه‌سازی موتورهای جستجو را تغییر می‌دهند. و برای استفاده از داده‌های مصنوعی برای افزایش پیدا می‌کند، زیرا انتظارات کاربر و الگوریتم‌های جستجو تغییر می‌کنند. در این مقاله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را می توان برای بهبود سئوی سایت خود در اختیار داشت تا عملکرد خود را از رقبایتان بهتر انجام دهید. اما فراموش نکنید که هیچ ابزاری قادر به تولید بی نقص برای کاربر نیست.
 

بالا