ارز دیجیتال

ارز دیجیتال فلاکس چیست؟

1403/03/26 0

Flux ارز دیجیتالی است که اکوسیستم Flux را تقویت می کند. چندین کاربرد از جمله خرید منابع، وثیقه‌سازی گره‌ها و سوخت‌رسانی به تراکنش‌ها در FluxOS، و همچنین پاداش دادن به ماینرها و اپراتورهای FluxNode برای ارائه منابع محاسباتی دارد. اکوسیستم Flux به توانمندسازی همه برای توسعه، استقرار و استفاده از اینترنت غیرمتمرکز آینده اختصاص دارد: Web3 در حال حاضر اکوسیستم Flux شامل: یک ارز رمزنگاری POW بومی و قابل استخراج ($FLUX)، یک شبکه قدرتمند محاسباتی غیرمتمرکز Flux (FluxNodes)، یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس (FluxOS)، پلت فرم دارایی دیجیتال برتر (Zelcore) و در نهایت ، بلاک چین Flux برای حاکمیت زنجیره ای، اقتصاد و دارایی های موازی برای ارائه قابلیت همکاری با سایر بلاک چین ها و دسترسی DeFi. در حال حاضر این ارز دیجیتال دارای یک شبکه محاسباتی متشکل از حدود 15000 گره غیرمتمرکز است که در سطح جهانی با بیش از 108000 هسته CPU، 288 ترابایت رم و 6.7 پتابایت فضای ذخیره سازی توزیع شده است. این امر Flux را به بزرگترین شبکه غیرمتمرکز در جهان تبدیل می کند!

چه چیزی Flux را منحصر به فرد می کند؟

تمرکززدایی برای Flux Web3 ضروری است. پروژه‌های زیادی وجود دارند که خود را «Web3» می‌نامند، اما از زیرساخت‌های متمرکز استفاده می‌کنند، به این معنی که غیرمتمرکز نیستند و برنامه‌هایی که روی آن‌ها اجرا می‌شوند، مستعد تحت تأثیر قرار گرفتن «نقطه شکست واحد» هستند، زیرا مراکز داده متمرکز خرابی را تجربه می‌کنند، که دائماً در حال وقوع است. ابرهای متمرکز Flux اولین زیرساخت واقعاً غیرمتمرکز Web3 است که هیچ نقطه خرابی و 100٪ آپتایم ندارد. Flux در حال توسعه PoUW بوده است. تأثیر اثبات کار مفید بر روی هر دو صنعت رمزنگاری و سنتی بسیار زیاد خواهد بود. این یکی از بزرگترین پروژه هایی است که Flux در حال انجام آن است و این پتانسیل را دارد که نحوه نگرش ما به بلاکچین های Proof of Work را تغییر دهد و مسائل پایداری فعلی را که اغلب مورد توجه منفی منتقدان بلاک چین قرار می گیرد، حل کند. Flux به دنبال آن است که از مقدار عظیمی از توان محاسباتی که استخراج‌کنندگان GPU استفاده می‌کنند برای ایمن کردن بلاک چین با واداشتن آن به حل مشکلات دنیای واقعی به جای مشکلات تصادفی مورد استفاده در زنجیره‌های PoW سنتی استفاده کند. انواع مشکلات دنیای واقعی که می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند، از رمزگذاری ویدیو گرفته تا پیش‌بینی آب‌وهوا و کمک به تیم‌های تحقیقاتی با مدل‌های یادگیری ماشینی خود را شامل می‌شود.

عرضه، تخصیص و توزیع FLUX چیست؟

تنها 440 میلیون FLUX وجود خواهد داشت. 440 میلیون می توانند در هر یک از زنجیره های دارایی موازی یا در زنجیره Flux بومی قرار گیرند زیرا می توانند بین زنجیره ها حرکت کنند، بنابراین در حالی که عرضه در گردش در بسیاری از زنجیره ها توزیع می شود، حداکثر عرضه همیشه 440 میلیون خواهد بود. عرضه فعلی (2023/1) 285,978,944 FLUX است. 120,333,500 FLUX که در گره های Flux قفل شده است. Flux از روز اول توسط GPU استخراج شده است. هیچ ICO/IEO/پیش فروش برگزار نشد. تخصیص توکن FLUX: 94.7٪ متعلق به کاربران است 2.9٪ Flux Foundation 1.7٪ لیست بورس / نقدینگی 0.7٪ تیم Flux پاداش بلوک به 50٪ POW و 50٪ به اپراتورهای FluxNode تقسیم می شود. یک بلوک ماینینگ در حال حاضر دارای پاداش 37.5 Flux است. برای هر بلوک 37.5 Flux نیز به اپراتورهای گره در یک سیستم دور روبین قطعی با پاداش بین سه ردیف گره تقسیم می شود. با پیوستن تعداد گره‌های بیشتری به یک ردیف، زمان بین پاداش‌ها افزایش می‌یابد، زیرا «صف» در سیستم دور روبین طولانی‌تر می‌شود. این امر توزیع عادلانه، شفاف و قابل پیش بینی پاداش را برای اپراتورهای FluxNode تضمین می کند. هم ماینرها و هم اپراتورهای گره از طریق استخراج موازی که توزیع دارایی های موازی Flux است، جوایز اضافی به دست می آورند، این اساساً پاداش بلوک را دو برابر می کند، اگرچه توزیع دارایی های موازی منتشر نشده تا زمان انتشار آنها اتفاق نمی افتد.

نتیجه گیری

Flux سه موسس دارد. دانیل کلر از ایالات متحده یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد استراتژی Flux است. این رهبر از نظر فن آوری زیرک بیش از 25 سال تجربه گسترده در زیرساخت های فناوری، عملیات و رهبری پروژه در مقیاس بزرگ و توانایی ایجاد پل ارتباطی موثر بین همه سازمان ها را به ارمغان می آورد. Tadeas Kmenta دومین یکی از بنیانگذاران است که پروژه را از زمان شروع آن توسعه داده است و در حال حاضر در سمت مدیر ارشد نوآوری با تمرکز بر فناوری جدید و در حال ظهور توسعه یافته در Flux و FluxOS کار می کند. سومین بنیانگذار Flux پارکر هانیمن، مدیر عملیات، مهندس است که دانش فنی و فرآیندهای توسعه اثبات شده را به پروژه می آورد. پس از مدتی، قفل وثیقه خود را به همراه جوایز شرط بندی خود باز خواهید کرد. شما همچنین این گزینه را دارید که سهام خود را به طور خودکار تمدید کنید، سپس گره های Titan به طور خودکار سهام و پاداش های اصلی شما را ترکیب می کنند.
 

بالا