ارز دیجیتال

کیف پول ایدو چیست؟

1401/12/16 0

کیف پول ایدو Eidoo کیف پول چند ارزی!! اره، درست شنیدین. کیف پول ایدو نوعی کیف پول چند ارزی هست که دسترسی به دارایی ها رو در بلاک چین بیت کوین و اتریوم اسون می کنه. آیا چیزی در مورد کیف پول ایدو شنیدین؟ می دونین که ایدو ولت چه ویژگی هایی داره؟ کار کردن با این کیف پول رو بلد هستین؟ بهتره بدونین کیف پول ارز دیجیتال یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هست. چون شما بعد از خرید رمز ارزها باید اون ها رو در جایی امن ذخیره کنین. کیف پول ارز دیجیتال بهترین جا برای نگهداری ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال محسوب میشه. به همین دلیل خیلی از شرکت ها و پروژه ها کیف پول های رمزنگاری با ویژگی های متفاوتی رو راه اندازی کردن. انتخاب بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال همواره یکی از چالش ها و دغدغه های کاربران فعال بازار و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال هست. شما هم برای اینکه بتونین رمز ارزهای خودتون رو در کیف پولتون ذخیره کنین، ابتدا باید بهترین کیف پول ارز دیجیتال رو پیدا کنین و سپس ارزهای دیجیتال خودتون رو به اونجا بفرستین. کیف پول های مختلفی وجود داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن. یکی از این ولت ها هم ایدو هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول ایدو چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ایدو یا Eidoo به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول ایدو بپردازیم و امنیت کیف پول Eidoo رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول ایدو چیست؟

این کیف پول یک نوع کیف پول الکترونیکی و اکسچنج هیبرید بوده که متعلق به کشور سوئیس می باشد.
این کیف پول سریع ، آسان و نه تنها یک کیف پول چند گانه بلکه یک اکسچنج نیز است و این ویژگی ها تنها برای  Eidoo  است .
ایدو به اندازه یک سیستم غیر متمرکز ایمن و به اندازه یک سیستم متمرکز سریع است و در حالی که تمام اطلاعات در کنترل کامل سیستم است و در آن به صورت ایمن باقی می ماند می توانید با خیال راحت به تجارت بپردازید. Eidoo  دارای یک رابط کاربری آسان است و ما بی وقفه تلاش می کنیم تا یک رابط کاربری زیبا و کاربر پسند را ایجاد کنیم

تاریخچه کیف پول ایدو :

ناتالی فرارا (Natale M. Ferrara) و مارکو پولسی ایدو (Marco Polci Eidoo) در آگوست 2017 کیف پول ایدو را ایجاد کردند. موفقیت این کیف پول را می‌توان به تیم 25 نفره آن نسبت داد. به عنوان مثال، خود فرارا (Ferrara) فضای فناوری را به خوبی تجربه کرده است. در ابتدا، این کیف پول به عنوان یک کیف پول سبک همراه برای دستگاه‌های Android و iOS شروع به کار کرد. کیف پول Eidoo برنامه دسکتاپ خود را در سال 2018 منتشر و در ژانویه 2019، تیم صرافی را نیز راه‌اندازی کرد.Eidoo یک صرافی کامل ارز دیجیتال است. این شرکت سوئیسی هدف خود را بهبود نحوه مدیریت دارایی‌های مردم معرفی کرده است. هدف این شرکت کمک به سرمایه‌گذاری مردم است. این شرکت همچنین به مردم کمک می‌کند تا در اقتصاد دیجیتال به کسب سود برسند.

مزایای کیف پول ایدو :

•    از توکن های زیادی پشتیبانی می کند.
•    نصب و استفاده آسان.
•    موجود برای تلفن همراه و دسکتاپ.
•    HD است.
•    کلیدهای خصوصی شما را کاملا تحت کنترل شما نگه می دارد.

معایب کیف پول ایدو :

•    در حال حاضر برای بیت کوین وجود ندارد.
•    نسخه دسکتاپ در مرحله آزمون است.
•    ویژگی های دیگری از قبیل صرافی ترکیبی هنوز در حال توسعه است.
•    این شرکت به عنوان یک کیف پول نسبتا جدید نسبت به سایر ارائه دهندگان کیف پول، فاقد شهرت است.

نتیجه گیری :

ایدو یک کیف پول معتبر و کاربرپسند است. کاربران با هر سطح دانش به راحتی می‌توانند با این کیف پول و صرافی داخلی آن کار کنند. اما افرادی که حفظ حریم خصوصی برای آنها مهم است، بهتر است کیف پول دیگری برای خود انتخاب کند. مؤسسان و تیم این شرکت در کشور سوئیس هستند و در این کشور قوانین پولشویی بسیار سخت‌گیرانه است.این کیف پول امنیت بالایی دارد و صاحبان آن، امنیت دارایی کاربران را تضمین می‌کنند. این کیف پول یک صرافی و یک توکن محلی به نام EDO هم دارد. این توکن در این صرافی برای پرداخت کارمزد‌های شبکه استفاده می‌شود. در واقع ایدو فقط یک کیف پول نیست و آن را می‌توان یک صرافی کامل ارز دیجیتال دانست.


 

بالا