ارز دیجیتال

صرافی ال بانک چیست؟

1402/01/08 0

صرافی ال بنک (LBank) یک صرافی ارز دیجیتال است که به مشتریان خود از سراسر جهان برای معامله انواع ارز‌های دیجیتالی خدمات می‌دهد. صرافی ال بنک در سال 2016 با هدف ارائه راه‌حل‌های حرفه‌ای مدیریت ارزهای دیجیتال به کاربران سراسر جهان تأسیس شد. صرافی ال بانک متعلق به یک شرکت چینی معروف به نام Superchains Network Technology Co است. برای آشنایی بیشتر با این صرافی و روش کار با آن با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

صرافی ال بانک چیست؟

سایت معتبر کوین مارکت کپ صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال را بر اساس شاخصه‌های مختلفی رتبه‌بندی کرده است. در قالب رتبه‌بندی این سایت، پلتفرم ال بانک در جایگاه هفدهم صرافی‌های رمزارزها قرار دارد؛ به همین دلیل، می‌توان ادعا کرد LBank درجه اعتبار خوبی دارد. شرکتی چینی در سال ۲۰۱۶ این صرافی را راه‌اندازی کرد؛ البته برای رهایی از قوانین سخت‌گیرانه چین درباره بازار رمزارزها، دفتر مرکزی خود را خارج از خاک این کشور احداث کرده است. ال بانک در ردیف صرافی‌های رگوله‌شده به حساب نمی‌آید. عده‌ای این نکته را ضعف LBank می‌دانند؛ اما نباید فراموش کرد که بازار رمزارزها هنوز در هیچ جای دنیای قوانین مشخص و سامان‌یافته‌ای ندارد. بررسی‌های ما در کلینیک سرمایه نشان می‌دهد فقط کاربران از چین و آمریکا امکان استفاده از خدمات این صرافی را ندارند. هیچ نکته‌ای درباره ارائه نکردن خدمات به کاربران ایرانی در سایت ال بانک ذکر نشده است؛ حتی برای ثبت نام و فعالیت در این صرافی به فیلترشکن نیاز ندارید. با وجود این، به‌منظور رعایت جانب احتیاط توصیه می‌کنیم برای ثبت نام و ورود به صرافی Lbank، حتماً از VPN با آی‌پی ثابت استفاده کنید.

مزایای صرافی ال بانک :

1.    در این صرافی هزاران ارز دیجیتال و توکن، معاملات آتی، مارجین و همچنین معاملات ETF در دسترس می‌باشد.
2.    ارز‌های فیات، دلار آمریکا و یوان چین در این صرافی قابل دسترس است و از جمله کارت‌های نقدی.
3.    شما می‌توانید با استفاده از کارت بانکی شخصی و حساب‌های بانکی خود به خرید مستقیم ارز‌های دیجیتال در صرافی ال بانک بپردازید.
4.    و برنامه‌ی سرمایه‌گذاری سودآور غیر فعال در ارز‌های دیجیتال استفاده نشده است.
5.    با پرداخت سود از کمسیون کاربر به برنامه‌ی ارجاع استاندارد دعوت شوید.
6.    دارای امنیت بالایی نیز می‌باشد و تایید غیر اجباری FYC دارد.
7.    در بازار اسپات این صرافی بیش از ۴۰۰ جفت ارز و در بازار دیگر آن مشتقع تقریباً ۱۹۰۰ جفت ارز برای معامله کردن وجود دارد.

معایب صرافی ال بانک :

در این قسمت برای معرفی صرافی ال بانک به معایب آن می‌پردازیم که یکی از موارد آن این است که برای افرادی مبتدی حساب‌های آموزشی، برنامه‌های آموزشی قرار نه گرفته است و یا راه حل تخصیصی برای افراد تازه وارد وجود ندارد. همچنین یکی از معایب دیگر آن که زیاد در بین کاربرین به چشم می‌آید ارتباط کاربران با صرافی ال بانک است که تنها پشتیبانی این شرکت از طریق ایمیل امکان پذیر می‌باشد و حتی بدون تماس با مرکز، از مشکلات این صرافی است.

نتیجه گیری :
در این مقاله به نقد و بررسی صرافی Lbank برای کاربران ایرانی پرداختیم و در مورد ویژگی‌ها و خدماتی که این صرافی ارائه می‌کند و همچنین ریسک‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد را بررسی کردیم. حتی در این صرافی عضو شدیم و حساب کاربری ایجاد کردیم تا تجربه کاربری خود را با شما به اشتراک بگذاریم. با توجه به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی در استفاده از خدمات صرافی‌های متمرکز خارجی وجود دارد، کاربران ایرانی باید قبل از استفاده از صرافی‌ها، حتما بررسی های لازم را انجام دهند.


 

بالا