ارز دیجیتال

پست مهمان در تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد

1403/01/30 0

در این مقاله در مورد پست مهمان در تولید محتوا بحث میکنیم پست مهمان یک استراتژی در بازاریابی دیجیتال برای ارسال محتوای وبلاگ در وب سایت هایی غیر از سایت شما است. به عنوان مثال، به جای نوشتن نکات سئو برای وب سایت خود، می توانید ایده هایی را برای وب سایت های برتر مطرح کنید و در عوض تولید محتوای خود را در سایت آنها بنویسید. این یک خط فرعی و یک پست نوشته شده در یک وبلاگ دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که بسیاری از وب سایت ها محتوا را برون سپاری می کنند، این یک راه عالی برای ایجاد روابط سودمند متقابل و ایجاد آگاهی از برند است. وبلاگ های محبوب در صنایع مختلف، نویسندگان را تشویق می کنند تا برای وبلاگ نویسی مهمان درخواست دهند.

تاریخچه پست مهمان

پست مهمان به عنوان راهی برای دو وب سایت مختلف برای یافتن تأثیرات مفید متقابل اشتراک محتوا آغاز شد. یک سایت در ازای نمایش در وب سایت خود محتوای سایت دیگر را می دهد و بالعکس. این به نفع هر دو طرف است، زیرا یکی محتوای رایگان برای پست دریافت می کند و دیگری ترافیک و قرار گرفتن در معرض آن را دریافت می کند. اما از آنجایی که بک لینک ها برای سئو بسیار مهم شدند، پست مهمان تبدیل به یک عمل اسپم شد که بر روی دستیابی به لینک های آسان متمرکز بود. این امر باعث می‌شود گوگل بیان کند: گوگل این نوع مقالات (پست‌های مهمان) را در مواردی که به کاربران اطلاع می‌دهند، به مخاطبان سایت دیگری آموزش می‌دهند یا به هدف یا شرکت شما آگاهی می‌دهند، منع نمی‌کند. با این حال، آنچه دستورالعمل‌های Google را در مورد طرح‌های پیوند نقض می‌کند، زمانی است که هدف اصلی ایجاد پیوندهایی در مقیاس بزرگ به سایت نویسنده است.

پست مهمان

کاربرد مهم پست مهمان 

•    پست مهمان یک راه فوق العاده برای ایجاد شرکت یا برند شخصی شما است. نوشتن در سایت های محبوب در صنعت شما می تواند تخصص و رهبری فکری شما را به نمایش بگذارد.
•    با خطوط فرعی و اعتبار نویسنده، خوانندگانی که محتوای شما را جذاب می‌دانند، می‌توانند به راحتی از وب‌سایت و نمایه‌های اجتماعی شما بازدید کنند، و ایجاد آگاهی از برند را آسان‌تر از همیشه می‌کنند.
•    وقتی بهترین محتوای خود را در سایت شخص دیگری قرار می دهید، نام شما را ایجاد می کند و ترافیک ارجاع را هدایت می کند. و اگر این کار را با در نظر گرفتن سئو انجام دهید، می توانید نتایج جستجو را با محتوای خود انباشته کنید و بنابراین سهم بیشتری از ترافیک ارگانیک را به دست آورید.
•    بعلاوه، ارسال مهمان رایگان است و بسیاری از سایت‌ها راهنماهای آسانی دارند که می‌توان آن‌ها را دنبال کرد تا محتوای شما برجسته شود.
•    به جای پیوندها (نگاه کنید به: سوء تفاهم ها) بر ایجاد بهترین محتوایی که می توانید برای ویژگی ها تمرکز کنید.
•    در پایان پست از کاربران دعوت کنید تا برای اطلاعات بیشتر از سایت شما دیدن کنند.

ایجاد هدف برای مخاطب جدید

فراتر از ایجاد آگاهی از برند، ارسال پست در سایت های جدید به شما این امکان را می دهد که مخاطبان کاملاً جدیدی را که می توانند به محصولات و خدمات شما علاقه مند باشندرا مورد هدف قرار دهید. به خصوص هنگامی که سایت های بزرگ را برای پست مهمان وارد می کنید، هدف گیری مخاطبان جدید آسان می شود. شما می توانید به طور موثر ترافیکی را هدف قرار دهید که از پست مهمان به سایت شما باز می گردد. به‌علاوه، درها را برای فروش‌های جدید کاربرانی که ممکن است قبلاً شما را پیدا نکرده باشند باز می‌کنید. همه می دانند که روابط صنعتی کلیدی است. ارجاعات استاندارد طلایی برای فروش هستند. یک راه عالی برای ایجاد روابط بهتر، ارسال پست مهمان به طور مداوم برای سایت ها و آشنایی با صاحبان سایت است. پست مهمان منبع شگفت انگیزی از پیوندها بود. شما می توانید در ازای یک لینک، با یک وب سایت محبوب و معتبر دامنه، محتوا را مبادله کنید. اما گوگل به سرعت وارد عمل شد. در سال 2014، گوگل اشاره کرد که وبلاگ نویسی مهمان خوب است، اما انجام آن با هدف پیوندها اینطور نیست. گوگل از وبلاگ نویسی مهمان پشتیبانی می کند، اما آنها اظهار داشتند که وب سایت ها زمانی آن را به عنوان یک پیشنهاد مطلوب تلقی می کردند. که فقط افراد منتخب می توانند کنسرت های پست مهمان را دریافت کنند. اکنون، این استراتژی بسیار محبوب است زیرا یک پیوند آسان است. با مشاهده متن متداول لنگر، گوگل می‌تواند تشخیص دهد که آیا کمپین‌های پست مهمان هرزنامه را فقط برای پیوندها اجرا می‌کنید یا خیر. هنگام ارسال پست مهمان، با این ذهنیت که صدها لینک را به دست می آورید، وارد آن نشوید. تلاش ها را روی یک لیست کوچک و هدفمند از وبلاگ ها متمرکز کنید که احتمالاً مخاطبان هدف شما در آنجا هستند. آن لیست ها را در کمپین بعدی خود هدف قرار دهید تا محتوای خود را در وبلاگ آنها قرار دهید. این به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند عالی ایجاد کنید و پیوندهایی به دست آورید که توسط Google به عنوان هرزنامه تلقی نمی‌شوند.

پست مهمان

پیوندهای Byline به اندازه پیوندهای متنی قوی نیستند.

Bylines، عکس های فوری نمایه معمولی هستند که در انتهای بیشتر مقالات آنلاین مشاهده می کنید. آنها نویسنده، بیوگرافی کوتاه او و پیوندی به وب سایت یا کانال های رسانه های اجتماعی خود را به نمایش می گذارند. در حالی که اینها برای افزایش ترافیک و آگاهی از برند برای شما و شرکتتان عالی هستند، اما به اندازه پیوندهای متنی در متن متن قدرتمند نیستند. اگر بک لینک قوی هدف شما باشد، کمپین برای خطوط فرعی نباید تمرکز شما باشد.
نتیجه گیری 
ما در این مقاله در مورد پست مهمان در تولید محتوا و کاربرد های ان حرف زدیم. پست مهمان یا وبلاگ نویسی مهمان می تواند یک افزودنی بسیار کارآمد به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد، به شما کمک می کند عملکرد سئوی خود را توسعه دهید، آگاهی از برند را ایجاد کنید و شما را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی کنید، و همچنین ترافیک ارجاعی بیشتری را به ارمغان بیاورد که ممکن است به سرنخ ها و مشتریان تبدیل شود. . مانند همه استراتژی‌های بازاریابی محتوا، پست مهمان فقط به همان اندازه مؤثر است که شما می‌سازید، در پست‌های مهمان خود عجله نکنید، برای برنامه‌ریزی آنها وقت بگذارید و محتوای باکیفیتی را تهیه کنید که با تخصص شما صحبت کند. فقط فرصت‌های ارزشمند پست مهمان را انتخاب کنید و زمان خود را با وب‌سایت‌های بی کیفیتی که برای انتشار مقالات شما پیشنهاد می‌کنند تلف نکنید. در نهایت، ترافیک زیادی از آن سایت ها دریافت نخواهید کرد و عملکرد سئوی شما ممکن است در این فرآیند تاثیر منفی بگذارد.
 

بالا