ارز دیجیتال

اوالانچ چیست و چه چیزی این ارز دیجیتال را منحصر به فرد میکند

1403/01/20 0

اوالانچ یک ارز دیجیتال بلاک چین است که ابزارها و ویژگی هایی را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد برنامه های غیرمتمرکز DeFi را راه اندازی کنند. ارز دیجیتال اوالانچ همچنین دارای مجموعه‌ای از ابزارها برای ایجاد دارایی‌های مالی است و تجارت و ایجاد راه‌حل‌های مالی در مقیاس سازمانی را امکان‌پذیر می‌سازد.
Avalanche یک سیستم غیرمتمرکز منبع باز است که مبتنی بر عملیات قرارداد هوشمند است. در عین حال، گفته می شود که اوالانچ اولین پلتفرم قرارداد هوشمند است که می تواند تراکنش ها را در کمتر از یک ثانیه نهایی کند. این پلتفرم از کل جعبه ابزار مورد استفاده در شبکه اتریوم پشتیبانی می کند و همچنین دارای رکورد تعداد نودهای تولید بلوک در شبکه آزمایشی خود است. این شبکه پتانسیل پردازش بیش از 4500 تراکنش در ثانیه را دارد که آن را به یکی از سریع ترین بلاک چین های بازار تبدیل می کند.Avalanche  به کاربران و شرکت ها اجازه می دهد تا دارایی های مالی و برنامه های DeFi خود را برای موارد استفاده مختلف و همچنین شبکه های بلاک چین عمومی و خصوصی بسازند. کاربران می توانند شبکه های بلاک چین سفارشی سازی کرده و مجموعه قوانین خود را برای اجرای شبکه ایجاد کنند. Avalanche یک اکوسیستم قابل همکاری ایجاد می کند که در آن کاربران می توانند با شبکه ها و برنامه های مختلف ساخته شده در شبکه تعامل داشته باشند.AVAX  نشانه بومی اکوسیستم اوالانچ است و مرکز سیستم حاکمیتی است. AVAX می تواند برای رای گیری شرط بندی شود و همچنین به عنوان روش اصلی پرداخت در شبکه استفاده می شود. علاوه بر این، کاربران می توانند هزینه ها را با AVAX پرداخت کنند.

چند سکه اوالانچ (AVAX) در گردش است؟

در حال حاضر 377,883,087 AVAX از مجموع 720,000,000 AVAX AVAX در گردش است. ارز دیجیتال اوالانچ عرضه محدودی از سکه های AVAX دارد که به عنوان یک مکانیسم ضد تورم عمل می کند. انجمن Avalanche این قدرت را دارد که در مورد نرخی که از طریق اجماع اوالانچ به سقف عرضه می‌رسد تصمیم بگیرد و با کاهش هزینه‌های تراکنش، کمیاب توکن‌ها بیشتر می‌شود. تعداد سکه های آواکس در گردش ضرب در قیمت فعلی بازار آوالانچ برابر با ارزش بازار آواکس است. ارزش بازار کریپتو را در مقایسه با سایر دارایی‌های دیجیتال در بازار رتبه‌بندی می‌کند و همچنین سهم بازار و تسلط آن را مشخص می‌کند.

چه چیزی اوالانچ را منحصر به فرد می کند؟

ارز دیجیتال اوالانچ یک شبکه منحصر به فرد به لطف اجماع Avalanche است که نوعی پروتکل Proof of Stake است. این پروتکل مقیاس گذاری را امکان پذیر می کند، بنابراین سیستم در مقایسه با 14 TPS اتریوم و 7 TPS بیت کوین، امکان پردازش بیش از 4500 تراکنش در ثانیه را می دهد. این پروتکل Avalanche را در میان شبکه‌های کمیاب قرار می‌دهد که می‌توانند در کمتر از یک ثانیه تراکنش‌ها را نهایی کنند. یکی دیگر از مواردی که Avalanche را منحصربه‌فرد می‌کند، رویکرد آن به توسعه‌دهندگانی است که با EVM کار می‌کنند، که مقیاس‌بندی و انعطاف‌پذیری را برای برنامه‌ها و بلاک‌چین‌های درجه یک و عمومی ارائه می‌دهد. بهمن از پتانسیل دارایی های دیجیتال، محیط های مبتنی بر بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز به عنوان یک شبکه سریع منحصر به فرد با امنیت بالا و پتانسیل بزرگ برای مقیاس استفاده می کند.

چگونه کیف پول ارز دیجیتال اوالانچ را انتخاب کنیم؟

AVAX را می توان با خیال راحت در کیف پول رسمی Avalanche ذخیره کرد. شما به راحتی می توانید این کیف پول مبتنی بر وب را ایجاد کنید و سکه های AVAX و دارایی های ارز دیجیتال اوالانچ خود را با حفظ کامل وجوه خود ذخیره کنید.
همچنین مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید AVAX خود را ذخیره کنید و نوع کیف پولی که انتخاب می‌کنید به این بستگی دارد که می‌خواهید از آن برای چه چیزی استفاده کنید و چقدر باید ذخیره کنید. کیف پول های سخت افزاری یا کیف پول های سرد مانند Ledger یا Trezor امن ترین گزینه را برای ذخیره ارزهای دیجیتال با ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین ارائه می دهند. با این حال، آنها می توانند به دانش فنی بیشتری نیاز داشته باشند و گزینه گران تری هستند. به این ترتیب، آنها ممکن است برای ذخیره مقادیر بیشتری از AVAX برای کاربران با تجربه تر مناسب تر باشند. کیف پول های نرم افزاری گزینه دیگری را ارائه می دهند و استفاده از آنها رایگان و آسان است. آنها برای دانلود به عنوان برنامه های گوشی هوشمند یا دسکتاپ در دسترس هستند و می توانند حافظ یا غیر حضانت باشند. با کیف‌پول‌های نگهبانی، کلیدهای خصوصی توسط ارائه‌دهنده خدمات از طرف شما مدیریت و پشتیبان‌گیری می‌شوند. کیف پول‌های غیرقانونی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنند. اگرچه راحت هستند، اما امنیت کمتری نسبت به کیف پول های سخت افزاری دارند و ممکن است برای تعداد کمتری از AVAX یا بیشتر کاربران تازه کار مناسب تر باشند. کیف پول های آنلاین یا کیف پول های وب نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی هستند. با این حال، کیف‌پول‌های داغ محسوب می‌شوند و می‌توانند امنیت کمتری نسبت به جایگزین‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری داشته باشند. از آنجایی که احتمالاً به پلتفرم برای مدیریت AVAX خود اعتماد دارید، باید یک سرویس معتبر با سابقه امنیتی و نگهداری را انتخاب کنید. به این ترتیب، آنها برای نگهداری مقادیر کمتر ارزهای دیجیتال یا برای کسانی که معاملات مکرر انجام می دهند مناسب هستند. Kriptomat یک راه حل امن برای ذخیره سازی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد توکن های AVAX خود را بدون دردسر ذخیره و مبادله کنید. ذخیره سازی AVAX خود با Kriptomat امنیت در سطح سازمانی و عملکرد کاربر پسند را برای شما فراهم می کند. خرید و فروش AVAX، یا معامله آن با هر ارز دیجیتال دیگر، تنها در لحظاتی انجام می شود که پلت فرم امن ما را به عنوان راه حل ذخیره سازی خود انتخاب می کنید.
نتیجه
ارز دیجیتال اوالانچ نیاز به خدمات مالی، محیط‌های بلاک چین با قوانین سفارشی و برنامه‌های کاربردی را برطرف می‌کند و در عین حال مشکل مقیاس‌پذیری را که کاربران اتریوم با توسعه Dapp با آن مواجه هستند، حل می‌کند. Avalanche همه ابزارهای توسعه دهنده موجود در شبکه اتریوم را ارائه می دهد، با EVM سازگار است و مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و حاکمیت غیرمتمرکز را برای همه کاربران فراهم می کند. با افزایش محبوبیت ارز دیجیتال اوالانچ، DeFi این پتانسیل را دارد که به یکی از پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین در نوع خود تبدیل شود. به انقلاب کریپتو بپیوندید.

بالا