ارز دیجیتال

بیت کوین کش چیست

1403/02/09 0

ما در این مقاله در مورد بیت کوین کش و نحوه کار کردن ان توضیح دادیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. بیت کوین کش برای استفاده روزمره ایده آل است. ویژگی برجسته آن اندازه بلوک بزرگ آن است که به کارمزد تراکنش کمتر  به اندازه یک پنی و زمان تأیید سریع انجام می شود. این یک نوع ابزار غیر معمول در کریپتو را تعبیه می کند. امکان‌سنجی آلت‌کوین به کاربران امکان می‌دهد تا فین‌تک را در عادات خرید دنیای واقعی خود بگنجانند، مانند تسویه‌حساب‌های کوچک در حین خرید آنلاین یا انعام دادن به سازندگان محتوا برای خدماتشان. الکس فالیوشین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پلتفرم وام‌دهی رمزارز CoinLoan، می‌گوید: بیت‌کوین کش به‌عنوان شکلی از ارز دیجیتال برای انجام تراکنش‌ها و ذخیره ارزش استفاده می‌شود. فالیوشین گفت، توکن همتا به همتا اغلب برای مبادله با سایر ارزهای دیجیتال یا ارزهای فیات یا برای حدس و گمان و بازدهی استفاده می شود. او گفت: این یک ابزار مالی است. مردم دوست دارند در بازارهای مالی و دارایی های مختلف سفته بازی کنند. علاوه بر این، همین ویژگی آن را برای تجارت بین‌المللی ایده‌آل می‌کند البته اگر استفاده از رمزارز قبلاً ممنوع نشده باشد.

بیت کوین کش چگونه کار می کند؟

بیت کوین کش مانند نسخه قبلی خود بر روی یک پروتکل منبع باز و اثبات کار اجرا می شود که بر روی شبکه توزیع شده از گره های بلاک چین یا سرورهای تعدیل کننده کار می کند. اثبات کار یکی از چندین مکانیسم توافقی است که الگوریتم هایی هستند که با حفظ یک مجموعه داده واحد، یک شبکه را به توافق همگام می کنند. در این نوع سیستم، تراکنش ها با حل شواهد رمزنگاری پیچیده که نیاز به تلاش محاسباتی قابل توجهی دارند، تأیید می شوند. اعتبارسنجی توسط شبکه‌ای از دکل‌های کامپیوتری، معروف به ماینرها انجام می‌شود، که به طور همزمان تراکنش‌ها را تأیید می‌کند، بلوک‌ها را به بلاک چین اضافه می‌کند و سکه‌های جدیدی را برای گردش تولید می‌کند. بزرگترین مزیت بیت کوین کش - اندازه بلوک 32 مگابایتی آن - می تواند 100 تراکنش در ثانیه را در مقابل هفت تراکنش بیت کوین در ثانیه پردازش کند. از سوی دیگر، اندازه بلاک کافی به یک بلاک چین قابل توجه ترجمه می شود که می تواند برای کاربران دردناک باشد تا یک نسخه را دانلود کنند. جدای از هزینه های ذخیره سازی و حسابرسی، نگاه کمتر به دفتر کل عمومی را می توان به عنوان ضعف در امنیت پلت فرم تعبیر کرد. بلاک های کمتر همچنین به معنای قدرت استخراج کمتر است که در مقایسه با بیت کوین، روند تأیید ضعیف تری را ایجاد می کند. علاوه بر این، بیت کوین کش با عرضه ثابت بیت کوین مطابقت دارد. با به حداکثر رساندن مجموع دارایی‌های احتمالی آن به 21 میلیون سکه، کمبود در کد نوشته می‌شود و در نهایت باعث افزایش ارزش بازار توکن می‌شود.

نحوه خرید بیت کوین کش

بیت کوین کش را می‌توان در صرافی‌های ارزهای دیجیتال خریداری کرد، جایی که کاربران فقط باید یک حساب کاربری بر اساس پلتفرم مورد استفاده خود ایجاد کنند و می‌توانند با استفاده از پول فیات یا با مبادله شکل دیگری از رمزنگاری، BCH را خریداری کنند. بیت کوین کش همچنین ممکن است با استفاده از خدمات همتا به همتا خریداری یا فروخته شود. اگر مستقیماً از یک دوست یا مخاطب شناخته شده خرید نمی‌کنید، برخی از سرویس‌ها می‌توانند شما را با کاربران دیگری که به دنبال خرید یا فروش هستند نیز مرتبط کنند، جایی که می‌توانید درخواست‌ها را معمولاً در قالب تبلیغات در یک راه‌اندازی بازار آنلاین مشاهده کنید.

نتیجه گیری 

ما در این مقاله در مورد بیت کوین کش بحث کردیم و امیدواریم این مقاله پاسخ تمامی سوالات شما را داده باشد. کاربران کریپتو که به دنبال محرمانگی بیشتر فعالیت آنلاین خود هستند چه برای محافظت شخصی یا اهداف تجاری ممکن است بیت کوین کش را نیز در نظر بگیرند. پروتکل آن از برخی برنامه های افزایش حریم خصوصی مانند CashShuffle، یک سرویس مخلوط کردن سکه، و CashFusion، یک پروتکل حریم خصوصی که به طور خاص برای بیت کوین کش ساخته شده است، پشتیبانی می کند و اطلاعات کاربر را از شرکت های تجزیه و تحلیل زنجیره ای پنهان می کند. ویلیام زیلکه، مدیر ارشد درآمد و مدیر ارشد بازاریابی در ارائه‌دهنده خدمات پرداخت ارز دیجیتال Bitpay، گفت: بیت‌کوین به عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش به طلا فکر کنید محبوبیت بیشتری کسب کرده است، در حالی که بیت‌کوین کش معاملات را سریع‌تر و ارزان‌تر می‌کند، مانند پول نقد. وی افزود: از نظر تراکنش‌های پرداخت و حجم، بیت‌کوین کش کمتر از همتای معروف‌تر خود موفق بوده است. از ژوئن 2023، ارزش بیت کوین حدود 30195 دلار است، در حالی که ارزش BCH حدود 222 دلار است.
 

بالا