ارز دیجیتال

ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟

1402/11/16 0

نظام مالی و سرمایه گذاری در جهان در حال تکامل هست و این تکامل که همسو با تغییرات تکنولوژیه، باعث شده ارزهای دیجیتال زیادی به وجود بیان و خرید ارز دیجیتال رونق بیشتری بگیره. رشد ارزهای دیجیتال طوری سریع بود که قبل از این که دولت ها برنامه ای برای ارزها منتشر کنن، تونستن جای خودشون رو بین بازارهای سنتی باز بکنن. به گونه که در سال 2017 بعد از این که قیمت ها به صورت انفجاری بالا رفتن، هیچ سرمایه گذاری به ویژه اون هایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کردن دیگه نمی تونستن به این رشد قیمتی رمز ارزها بی تفاوت باشن. سودآوری در بازار ارز دیجیتال به قدری هست که حتی موسسات مالی و اقتصادی بزرگی مثل فیسبوک نیز تلاش می کنن رمز ارز پایه خودشون رو منتشر کنن. تا پایان سال 2017 تعداد ارزهای دیجیتال به بیش از 2500 ارز رسید، هرچند که تعداد زیادی از اون ها محبوبیت پیدا نکردن و وارد گردش اقتصاد نشدن. شاید تا الان اسم ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس یا COCOS-BCX به گوشتون رسیده باشه و کنجکاو شده باشین که در مورد این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست بیارین و بدونین جزئیات پروژه COCOS چیست؟ COCOS-BCX مخفف Cocos Blockchain Expedition هستش و تونسته با شکستن سقف شیشه ای در مدت کوتاهی پس از عرضه در صرافی بایننس، نقطه عطف جدیدی ایجاد کنه. در ادامه مقاله ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس چیست؟ اطلاعاتی در مورد آینده COCOS-bcx، کیف پول COCOS و نحوه استعلام قیمت کوکوس بی سی ایکس و خرید COCOS در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ارز دیجیتال کوکوس چیست؟

ارز دیجیتال کوکوس یک پلتفرم بلاکچین متمرکز بر بازی‌ها است که برای توسعه و اجرای بازی‌های دیجیتالی ساخته شده است. این پروژه با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و قابلیت‌های آن می‌کوشد تا محیطی مناسب برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها ارائه دهد و معاملات دیجیتالی درون بازی را تسهیل کند. ارز Cocos-BCX از بستر Cocos2d-x که یک موتور بازی بسیار معروف است، الهام گرفته است. با استفاده از این پلتفرم، توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی‌هایی را ایجاد کنند که بر پایه بلاکچین قابل اجرا هستند و قابلیت‌هایی مانند معاملات دیجیتالی درون بازی، مالکیت دارایی‌های دیجیتالی و پرداخت‌های رمزارز را دارا باشند. ارز دیجیتال Cocos-BCX که به عنوان COCOS شناخته می‌شود، به عنوان ارزی است که درون اکوسیستم Cocos-BCX استفاده می‌شود. این ارز به توسعه‌دهندگان و کاربران این پلتفرم امکان می‌دهد تا درون بازی‌ها از طریق ارز دیجیتال COCOS به عنوان واحد معاملاتی استفاده کنند. همچنین، COCOS می‌تواند برای پرداخت‌ها، انجام معاملات و تامین توکن‌های دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرد.

نتیجه گیری:
در مقاله ارز دیجیتال COCOS-BCX چیست؟ با ارز دیجیتال Cocos-BCX آشنا شدین. همونطور که گفتیم کوکوس بی سی ایکس نوعی ارز دیجیتال هست که با نماد COCOS در لیست ارزهای دیجیتال قرار داره. ارز دیجیتال COCOS در ابتدا در کشور های چین، کره و اروپا تمرکز کرد و از زمان پیدایش تا کنون محبوبیت زیادی در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرده. علاوه بر این ارز دیجیتال COCOS قصد داره یه راه حل کاملی برای توسعه بازی ها و اقتصاد بازی ها در بلاکچین ایجاد بکنه. در این مقاله همچنین به اینده کوکوس بی سی ایکس نیز اشاره کردیم و گفتیم که اینده COCOS به برخی از اهدافی که  این پروژه داره بستگی داره. همون طور که گفتیم پروژه کوکوس بی سی ایکس قصد داره بازی ها و اقتصاد بازی ها رو در بلاکچین گسترش بده و با اجرایی شدن این اهداف، اینده کوکوس بی سی ایکس درخشان پیش بینی میشه. متاماسک و تراست ولت نیز از کیف پول کوکوس بی سی ایکس هستن که می تونین بعد از خرید کوکوس بی سی ایکس، این ارز دیجیتال رو در این کیف پول ها ذخیره و نگه داری کنین. این دو کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال کوکوس بی سی ایکس بهترین گزینه هستن که می تونین با خیال راحت ازشون استفاده بکنین.  
 

بالا