ارز دیجیتال

ارز دیجیتال GMT چیست

1403/02/29 0

ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال GMT بحث میکنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در مورد این ارز دیجیتال بیشتر بدانید. STEPN (GMT) یک برنامه Move-to-Earn (M2E) است که بر روی بلاک چین Solana اجرا می شود. کاربران می توانند با جابجایی دارایی های رمزنگاری شده به دست آورند. این حرکت در یک متاورس نیست، بلکه حرکت فیزیکی است. بنابراین با STEPN، مردم تشویق می‌شوند تا از نظر فیزیکی حرکت کنند، که باید تضمین کند که افراد بیشتری زندگی سالمی دارند. به هر حال، این هدفی است که سازندگان STEPN در ذهن دارند. در برنامه STEPN، از سه نوع مختلف ارز دیجیتال استفاده می شود: SOL (ارز رمزنگاری شده سولانا)، GMT (توکن سبز متاورس) و GST (توکن ساتوشی سبز).

برای چه چیزی می توانید از STEPN (GMT) استفاده کنید؟

کاربران می توانند برنامه ویژه STEPN را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنند و پس از آن باید کیف پول خود را به اپلیکیشن متصل کنند. داشتن توکن های SOL در این کیف پول بسیار مهم است، زیرا کاربران باید یک کفش ورزشی NFT را در برنامه خریداری کنند. بنابراین، ارز دیجیتال SOL یک ارز دیجیتال مهم در برنامه STEPN است. هنگامی که کاربر کفش های ورزشی NFT را در اختیار داشت، ماجراجویی می تواند آغاز شود. این برنامه میزان حرکت کاربر را ردیابی می کند. بنابراین، مهم است که کاربر هنگام راه رفتن، آهسته دویدن یا ورزش، گوشی هوشمند را همراه خود داشته باشد. در این صورت، برنامه تشخیص می‌دهد که کاربر در حال حرکت است، که در ازای آن، کاربر پاداش دریافت می‌کند. این جوایز در قالب توکن های GST یا GMT دریافت می شوند. کاربران می توانند از نشانه های GST و GMT برای اهداف مختلف استفاده کنند. به عنوان مثال، می توان کفش های کتانی را ارتقا داد، کفش های ورزشی جدید را در بازار NFT خریداری کرد یا می توان آن را به پول فیات تبدیل کرد. بنابراین توکن‌های GMT و GST در واقع با ارائه انرژی فیزیکی تولید می‌شوند. STEPN محاسبه می کند که یک نشانه معادل پنج دقیقه حرکت است. این انرژی تنها زمانی می تواند تولید شود که کاربر دارای رمز NFT باشد. در این NFT داده های کاربر ذخیره می شود. به عنوان مثال به تعداد کیلومترهایی که یک کاربر طی کرده است فکر کنید. این برنامه تشخیص می دهد که شخصی در حال استفاده از وسیله نقلیه، مانند ماشین، قطار یا اتوبوس است. تنها زمانی می توانید ژتون به دست آورید که از عضلات خود برای به حرکت درآوردن خود استفاده کنید.

رمز GMT و GST STEPN چیست؟

بسیاری از پروژه های رمزنگاری تنها یک ارز دیجیتال دارند. این مورد برای STEPN نیست. در واقع، این پروژه دو توکن رمزنگاری مختلف را توسعه داده است که می توانید در داخل پروژه از آنها استفاده کنید، که به آن اقتصاد توکن دوگانه نیز می گویند. اینها نشانه GMT و نشانه GST هستند.

توکن GST: توکن ساتوشی سبز

کاربران می توانند توکن های به اصطلاح GST را در برنامه STEPN کسب کنند. برای این کار آنها فقط باید در حرکت باشند. با توکن‌های GST، کاربران می‌توانند قابلیت‌های درون بازی را خریداری کنند. به کفش‌های کتانی جدید یا ارتقاء کفش‌های ورزشی فعلی فکر کنید. این عنصر بازی باید اطمینان حاصل کند که مردم تشویق به حرکت می شوند. توکن‌های GST در لحظه‌ای که خودتان حرکت می‌کنید، ضرب می‌شوند. این بدان معنی است که عرضه نامحدود آنها وجود دارد.

توکن GMT: توکن گرین متاورس

GMT توکن بومی STEPN است، اما کمتر از توکن GST در داخل برنامه استفاده می‌شود. حداکثر موجودی در مجموع 6 میلیارد توکن در دسترس است. GMT همچنین به عنوان یک نشانه حاکمیتی استفاده می شود و می توان با انجام اقدامات خاصی به دست آورد. همچنین می توانید از نشانه GMT برای برخی از عملکردهای خاص در برنامه استفاده کنید. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که نام کفش های ورزشی خود را با پرداخت با توکن های GMT شخصی سازی کنید. امکان مبادله توکن های GMT و GST با استیبل کوین USDC وجود دارد. برای این، کفش های ورزشی شما باید به سطح 30 رسیده باشند. با فعال بودن در برنامه STEPN می توانید به این سطح برسید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال GMT و... بحث کردیم. STEPN توسط شرکت فین تک استرالیایی Find Satoshi Lab توسعه یافته است. این شرکت در آدلاید مستقر است و در سال‌های اخیر مشارکت‌های متعددی در صنعت بلاک چین داشته است. جری هوانگ و یاون رونگ هر دو از بنیانگذاران STEPN هستند و یکی از بهترین تیم‌ها را در پیست بازی Solana Ignition Hackathon 2021 تشکیل دادند. هنگامی که کاربر کفش های ورزشی NFT را در اختیار داشت، ماجراجویی می تواند آغاز شود. این برنامه میزان حرکت کاربر را ردیابی می کند. بنابراین، مهم است که کاربر هنگام راه رفتن، آهسته دویدن یا ورزش، گوشی هوشمند را همراه خود داشته باشد. در این صورت، برنامه تشخیص می‌دهد که کاربر در حال حرکت است، که در ازای آن، کاربر پاداش دریافت می‌کند. این جوایز در قالب توکن های GST یا GMT دریافت می شوند.

بالا