ارز دیجیتال

ارز دیجیتال تون کوین چیست؟ و کیف پول مناسب آن

1403/01/27 0

پروژه های متعدد مبتنی بر بلاک چین در فضای کریپتو وجود دارد که هدف آنها انقلابی کردن صنعت به نوعی است. برخی به عنوان راه‌حل مقیاس‌ پذیری لایه ۲ برای بلاک‌چین‌های از پیش موجود ساخته شده‌اند، در حالی که برخی دیگر شبکه خود را ایجاد می‌کنند و اینها به عنوان لایه ۱ طبقه‌بندی می‌شوند. یکی از این پروژه‌ها ارز دیجیتال تون کوین است که در سراسر شبکه باز استفاده می‌شود و هدف آن ساده‌ سازی پرداخت‌های ارز دیجیتال مستقیماً در بالای پلتفرم تلگرام است. امروز، همه چیزهایی را که معامله‌گران و علاقه‌ مندان به ارزهای دیجیتال باید بدانند و اینکه چگونه می‌خواهد هر گونه پیچیدگی تراکنش را در بلاک چین اصلی و زنجیره‌های کاری آن تطبیق دهد، بررسی می‌کنیم. شبکه باز یک بلاک چین لایه 1 است که از طریق استفاده از مدل اجماع اثبات سهام (PoS) عمل می کند. ارز دیجیتال تون کوین به‌عنوان وسیله‌ای برای رسیدگی به نیازهای میلیون‌ها کاربر و امکان انجام آسان تراکنش‌ها به آنها توسعه داده شد. علاوه بر این، ارز دیجیتال می تواند در کیف پول Toncoin ذخیره شود. ارز دیجیتال TON در درجه اول توسط سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا تمرکز آن بر ارائه راهی راحت است که از طریق آن هر کسی می تواند با سکه تعامل داشته باشد، و همچنین یکپارچه سازی ساده از طریق یک برنامه کاربردی آسان وجود دارد. ارز دیجیتال تون کوین کاربران را قادر می سازد تا به راحتی آن را بخرند، بفروشند یا ذخیره کنند.

ارز دیجیتال تون کوین

تاریخچه ارز دیجیتال تون کوین

در سال 2018، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تلگرام قصد دارد بلاک چین خود را به نام شبکه باز تلگرام ایجاد کند. پاول دوروف و نیکولای دوروف بنیانگذاران اصلی تلگرام و به همین ترتیب، ارز دیجیتال تون کوین بودند. طرح اولیه تلگرام توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مارس 2020 ممنوع شد، زیرا SEC ادعا کرده بود که فروش سکه دیجیتال اساساً ارائه اوراق بهادار بدون هیچ گونه معافیت ثبت نامی در دسترس است. تلگرام از این پروژه منصرف شد. با این حال، دو توسعه دهنده آن را به جلو هل دادند. آناتولی ماکوسف و کریل املیاننکو توسعه TON را از طریق یک جامعه منبع باز به نام نیوتن به عهده خواهند گرفت. جامعه به راه اندازی کامل و تغییر نام جامعه نیوتن به بنیاد شبکه باز ارز دیجیتال تون کوین رأی خواهد داد. تاریخچه قیمت TON، پیش بینی قیمت TON، و ارزش بازار TON وقتی ارزش تاریخی ارز دیجیتال ارز دیجیتال تون کوین را مرور می کنیم، این ارز دیجیتال به پایین ترین سطح 90 روزه خود در 1.33 دلار و بالاترین قیمت 90 روزه خود در 2.86 دلار رسیده است. همچنین توجه به این نکته مهم است که ارزش آتی هر ارز دیجیتال را نمی توان با دقت 100 درصد پیش بینی کرد. با این حال، ارز دیجیتال تون کوین یک پروژه قوی است که در فضای بلاک چین نسبتاً جدید است و در واقع سطح بالایی از توسعه و جذابیت سرمایه گذاران و معامله گران را به خود دیده است. از 29 ژانویه 2023، ارزش بازار این ارز دیجیتال 3,035,372,300 دلار است و در رتبه 25 از 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس اندازه ارزش بازار خود قرار دارد.

تجارت ارز دیجیتال تون کوین با کیف پول اتم

در سال 2022، کیف پول اتمی پشتیبانی از بلاک چین TON را اضافه کرد. ارز دیجیتال تون کوین دارای تراکنش های فوق سریع، کارمزدهای پایین و همچنین بسیاری از برنامه های بومی است. هر کسی که از کیف پول اتمی استفاده می‌کند، می‌تواند نسخه ERC-20 TON را مدیریت و مبادله کند، با پشتیبانی شبکه اصلی تا سال 2023. کیف پول اتم یک کیف پول غیرمتمرکز و غیرمتمرکز است، به این معنی که هر کاربر این توانایی را دارد که عبارت پشتیبان خود را داشته باشد و حتی به کلیدهای خصوصی خود به عنوان ابزاری برای حفظ بالاترین سطح کنترل در مورد ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا کند. تمام کاری که کاربران برای شروع سرمایه گذاری یا تجارت نسخه ERC-20 TON باید انجام دهند این است که به وب سایت کیف پول اتمی مراجعه کنند. آنها همچنین می توانند اتریوم، XRP، Litecoin و XLM و همچنین بیش از 300 سکه و توکن مختلف را مدیریت کنند. از طریق دانلود برنامه های رسمی می توان به این کیف پول از راه های مختلف از دسکتاپ گرفته تا دستگاه های تلفن همراه دسترسی داشت. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که مستقیماً از کیف پول ارز دیجیتال تون کوین خود مبادله کنند.

ارز دیجیتال تون کوین

نتیجه گیری

ما تقریباً همه چیزهایی را که هر سرمایه‌گذار، معامله‌گر یا علاقه‌مندی در مورد امنیت و همچنین تاریخچه ارز دیجیتال تون کوین باید بداند، بررسی کرده‌ایم. هر کسی که به ارز دیجیتال علاقه مند است می تواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند و از طریق استیکینگ یا از طریق استفاده از آن با برنامه های کاربردی متعدد موجود در اکوسیستم خود، به بخشی از اکوسیستم تبدیل شود. برخی از موارد استفاده کلیدی پیرامون ارز دیجیتال تون کوین، کاربرد آن در اکوسیستم برنامه های کاربردی موجود است و همچنین می توان از آن برای پرداخت ها یا قراردادهای هوشمند استفاده کرد. شرکت‌کنندگان در شبکه می‌توانند از TON برای پرداخت هزینه‌های کل تراکنش‌های شبکه استفاده کنند. کاربران حتی می‌توانند ارزهای دیجیتال تون کوین خود را به اشتراک بگذارند و شبکه را ایمن کنند و پس از آن پاداش‌های بلوک دریافت خواهند کرد.
 

بالا