ارز دیجیتال

آینده تتر چیست؟

1402/01/29 0

فضای کریپتو مملو از ارزهایی‌ست که ارزش آن‌ها یا به ماه شلیک می‌شود یا به اعماق زمین سقوط می‌کند! اما این داستان فقط مختص کوین‌های ناشناخته نیست، بلکه همیشه گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده ارزهای دیجیتال برتر هم در بین معامله گران مطرح است. امروزه رمزارزهایی مانند تتر که اصطلاحاً به آنها استیبل‌کوین گفته می‌شود نقش مهمی در معاملات و در امان ماندن معامله‌گران از نوسانات بازار ایفا می‌کنند. اما خود این استیبل کوین یعنی USDT، تا چه حد قابل اعتماد است؟ آینده ارز دیجیتال Tether چگونه است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

آینده تتر به چه عواملی بستگی دارد؟

همه ما می‌دانیم که آینده استیبل‌کوین‌ها خصوصاً آینده تتر مبهم به نظر می‌رسد. با این حال، این کوین‌ها کماکان نقش مهمی در توسعه رمزارزها و به طور کلی فناوری بلاکچین دارند. به طور خلاصه آینده تتر در گرو ۳ نکته مهم است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:
1.    شفافیت مالی
2.    صدور ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)
3.    فشار قانون‌گذاران
یکی از  ویژگی‌های کلیدی برای ماندگاری استیبل‌کوین‌ها مولفه‌ی «شفافیت» است که در حال حاضرTether عاری از این ویژگیست. بنابراین بدون شک، انجام حسابرسی‌های دقیق توسط یک شخص ثالث برای بهبود عملکرد USDT و سایر استیبل‌کوین‌ها، امری کلیدی و بسیار حائز اهمیت در آینده تتر است. با توجه به اینکه بسیاری از دولت‌ها در صدد راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود هستند، بعید به نظر می‌رسد که تتر با این شرایط فعلی، تاثیر خود بر بازار را در بلندمدت حفظ کند. با این حال فرایند قانونگذاری CBDC ها هم به کندی پیش می‌رود و تخمین این که چه زمانی این مهم رخ می‌دهد دشوار است. همچنین اگر در ایالات متحده و سایر کشورها مقرراتی برای محدودیت استفاده کاربران از تتر یا سایر رمزارزها وضع شود، تاثیرات مقطعی شدیدی بر صنعت کریپتو می‌تواند داشته باشد. بر اساس حرکات تاریخی قیمت، میزان صدور Tether و قیمت بیت کوین دارای همبستگی هستند.

پیش بینی آینده تتر :

درباره پیش بینی آینده تتر چه می دانید؟ به جرات می توان گفت در این روزها کمتر کسی وجود دارد که نامی از بازار ارزهای دیجیتال به گوشش نخورده باشد. این بازار به قدری داغ شده و توانسته در سال های اخیر معامله کنندگان خود را ثروتمند کند که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است. همان طور که می دانید یکی از اهداف تشکیل دهکده جهانی این است که با استفاده از تکنولوژی و در کسری از ثانیه بتوانیم با هر نقطه از دنیا در ارتباط باشیم. ابداع ارز دیجیتال تا حد زیادی به این هدف جامعه عمل پوشانده است. ارز دیجیتال محدودیت های جغرافیایی و سیاستی را از میان برداشته و توانسته فرای آن ها عمل کند. یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال تتر می باشد که پیش بینی های مختلفی راجع به آن شده است. در ادامه شما را با پیش بینی آینده تتر آشنا خواهیم کرد.
از آنجایی که قیمت تتر برابر با یک واحد دلار امریکا می باشد تمام افراد آن را به عنوان دلار بازار ارز دیجیتال می شناسند. نه تنها در بازار ارز دیجیتال بلکه در تمام بازارهای مالی از جمله بازار بورس و اوراق بهادار نوسان وجود دارد و نوسان جزئی از ذات بازار می باشد. تمام رمز ارزها در معرض نوسانات مثبت یا منفی قرار دارند. اما با استفاده از راهکارهایی مانند خرید تتر می توان از این نوسانات جان سالم بدر برد و سرمایه خود را حفظ کرد.
بسیاری از افراد که قصد نگهداری طولانی مدت دارایی خود را دارند می توانند با خرید تتر ارزش پول خود را حفظ کنند. خرید تتر از صرافی رمز ارز مانند خرید دلار از بازار آزاد می باشد اما تمام مراحل آن به شکل آنلاین و اینترنتی اتفاق می افتد. این موضوع در خصوص خرید بیت کوین، فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها نیز صدق می کند.

نتیجه گیری :
فارغ از اینکه میزان تجربه و دانش شما در مورد دارایی‌های دیجیتال چقدر است، پیش از هر تصمیمی برای سرمایه گذاری باید همه جوانب را بسنجید. تتر یکی از ارزهایی است که توانسته محبوبیت زیادی میان سرمایه گذاران و فعالان ایرانی بازار ارز دیجیتال کسب کند، چرا که علاوه بر کارکرد در نقش دلار آمریکا داخل صرافی‌های رمز ارز، یک سرمایه گذاری و ذخیره ارزش نیز محسوب می‌شود. سرمایه گذاری روی تتر هم دارای مزایا و معایب خاص خود است که قبل از خرید باید تمام آن‌ها را در نظر گرفت.

بالا