ارز دیجیتال

کیف پول ترون لینک چیست؟

1402/02/18 0

شبکه ترون به عنوان ارائه دهنده یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار به طور رسمی استفاده از کیف پول ترون لینک را به کاربران خود توصیه کرده است. کیف پول ترون لینک یکی از والت‌های امن، آسان و در عین حال حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال است که علاوه بر پشتیبانی اختصاصی از توکن بومی شبکه ترون (TRX) از ارزهای دیجیتال دیگری نیز پشتیبانی می‌کند. شما برای نگهداری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود با انواع کیف پول ارزی مواجه هستید. اما در نهایت باید با توجه به نوع و میزان سرمایه خود، نیاز و هدفتان از سرمایه گذاری والت مورد نظر را انتخاب کنید. کیف پول ترون لینک برای افرادی که مشغول فعالیت در بلاکچین ترون و انجام معاملات ارزی با رمز ارز آن هستند بسیار مناسب است. ما در این مقاله به بررسی کامل این کیف پول و نحوه راه اندازی آن خواهیم پرداخت.

کیف پول ترون لینک چیست؟

شبکه ترون برای بهبود خدمات خود، کیف پول ترون لینک را در سال ۲۰۱۹ منتشر و آن را به عنوان بهترین بهترین کیف پول ارز دیجیتال شبکه ترون معرفی کرد. . کیف پول TronLink، دروازه‌ای برای دسترسی پیدا کردن به جهان ترون است. دلیل اصلی اهمیت کیف پول ترون لینک این است که این کیف پول با تمام dAppهایی که روی شبکه Tron ساخته شده‌اند، سازگار است. کیف پول ترون امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باعث شده نسبت به دیگر کیف پول‌ها متمایز باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید به راحتی از این کیف پول برای استیکینگ ارز دیجیتال و سوآپ ترون استفاده کنید. این ویژگی‌ها در کنار امنیتی که وبسایت رسمی ترون آن را تضمین می‌کند سبب شده این کیف پول به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها میان کاربران تبدیل شود.

ویژگی های ترون لینک :

ترون لینک یکی از ساده ترین کیف پول های در حال حاضر بازار است. این کیف پول بیشتر برای ترون معرفی شد ولی از توکن های TRC10 و همچنین TRC20 نیز پشتیبانی می کند. کیف پول ترون لینک و ترون لینک پرو هر دو یککیف پول ارز دیجیتال هستند فقط اسم آن ها بر مبنای پلتفرمی که پشتیبانی می کنند، متمایز است. مثلا در IOS به نام ترون لینک است ولی در اندروید با نام ترون لینک پرو قابل دسترسی می باشد. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار نیست ولی مزیت هایی هم دارد که شاید افرادی این کیف پول نرم افزاری را انتخاب کنند. یکی از این مزیت ها جایزه 300 امتیازی این کیف پول به کاربران است. این کیف پول بستر درآمد زایی هم برای کاربرانش فراهم می کند که در قسمت های بعدی به بررسی آن می پردازیم.

امنیت کیف پول ترون لینک :

اکثر کیف پول‌های نرم افزاری در مقایسه با کیف‌پول‌های سخت افزاری امنیت کمتری دارند و کیف پول ترون لینک هم از این قاعده مستثنی نیست. 12 کلمه یا همان seed فقط در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و هیچ‌کس حتی بنیاد ترون و سازنده اپلیکیشن هم به آن دسترسی ندارند. همچنین این 12 کلمه فقط توسط کاربر قابل بازیابی است و فراموشی آن مساوی است با از دست رفتن دارایی‌ها برای همیشه! این ویژگی غیرمتمرکز بودن، دارایی‌ها را برای شما حفظ کرده و به شما اجازه می‌دهد بدون نظارت هیچ نهاد دولتی و خصوصی دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنید.  اما اگر کلید خصوصی خود را فراموش کنید یا کسی بدون اطلاع شما به آن‌ها دسترسی پیدا کند، دارایی‌های خود را از دست خواهید داد.  هکرها همواره ممکن است با برنامه‌های مخرب تلفن هوشمند یا کامپیوتر شما را هک کنند و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند، به همین علت در صورت نگه‌داری دارایی‌های خود در کیف پول ترون لینک همواره باید موارد امنیتی را رعایت کنید تا گرفتار هکرها نشوید.

نتیجه گیری :
در کل این کیف پول برای مدیریت دارایی‌های TRC20, TRC10 و NFT مناسب است. ترون‌لینک جزء معدود کیف‌پول‌هایی است که به شکل اختصاصی از همه قابلیت‌های بلاکچین ترون پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری این کیف‌پول آسان و روان است که حتی بدون نیاز به آموزش می‌توان از آن بهره برد. شما می‌توانید بدون محدودیت ولت‌های ترون ایجاد یا بازیابی و مدیریت کنید.  قابلیت اتصال به DApp در این کیف‌پول فقط به اپلیکیشن‌های معرفی شده در لیست خود محدود نمی‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به سایر وبسایت‌های معتبر معرفی DApp، به آن‌ها متصل شوید.


 

بالا