ارز دیجیتال

تولید محتوای تصویری (بصری) چیست و چه تاثیری در تولید محتوا دارد

1403/02/11 0

ما در این مقاله در مورد تولید محتوای تصویری یا همان محتوای بصری و تاثیر ان در تولید محتوا را شرح خواهیم داد با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در پایان سال 2022، سیسکو گزارش داد که 82 درصد از ترافیک آنلاین از محتوای ویدیویی است. تصاویر، ویدیوها، اینفوگرافیک ها یا ارائه های چشم نواز، استفاده از تصاویر در استراتژی محتوای خود می تواند به شما کمک کند که مورد توجه قرار بگیرید، با خوانندگان تعامل داشته باشید و اطلاعات ارزشمند را سریعتر و به اندازه کافی ارائه دهید. دلیلی وجود دارد که چرا کتاب های کودکان با تصاویر رنگارنگ پر شده اند. بچه ها وقتی با پدر و مادرشان کتاب می خوانند، در صورتی که می توانند تصاویر زیادی ببینند، اشتیاق بیشتری به گوش دادن و توجه دارند. این بیشتر به این دلیل است که محتوای بصری درگیر می شود و به آنها کمک می کند تا مفاهیم پیچیده را بهتر از یک دسته کامل متن درک کنند.

توضیح بازاریابی محتوای بصری

بازاریابی محتوا دائماً تکامل یافته است. پس زمینه های سفید با پاراگراف های طولانی متن سیاه دیگر موفقیت بازاریابی آنلاین را حفظ نمی کند. امروز، یک روند جدید وجود دارد که پیشرو است. بازاریابی محتوای بصری به استفاده از تصاویر و ویدئوهایی با متون الهام‌بخش یا آموزشی، تصاویر برندی که ویدئو را تبلیغ می‌کنند، محتوای صوتی یا نوشتاری، اینفوگرافیک‌ها و سایر تصاویر و ویدئوهای مرتبط اشاره دارد. این محتوا اطلاعات ارزشمندی را در قالب تصویری جذاب منتقل می کند. با ایجاد علاقه با استفاده از نشانه های بصری، افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید و آنها را مجبور به ماندن کنید. به دلیل استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی بصری مانند اینستاگرام، پینترست و واین، بازاریابان دیجیتال آنلاین و صاحبان مشاغل در به حداکثر رساندن پتانسیل این پلتفرم ها برای کمپین های بازاریابی شرکت خود بسیار مشغول هستند.

چرا محتوای بصری در بازاریابی موثر است؟

همه این آمارها تاثیرات بازاریابی محتوای بصری را نشان می‌دهند. اما چرا اینقدر موثر است؟ در اینجا دلیل آن است:

1. مغز را درگیر می کند

یکی از دلایل موثر بودن آن این است که محتوای بصری در قسمت متفاوت و کمتر شلوغ مغز ما پردازش می شود. از لحظه ای که از خواب بیدار می شوید تا زمانی که در رختخواب خود دراز می کشید، در حال گوش دادن، خواندن، صحبت کردن یا نوشتن کلمات هستید. کلمات بسیار زیادی، در تمام طول روز! با این حال، بخش سریعی از مغز شما وجود دارد که زیاد کار نمی کند. که قشر بینایی است. بنابراین، وقتی روی قشر بینایی مخاطبان خود ضربه می‌زنید، نواحی بیشتری از مغز آنها را درگیر می‌کنید.

2. به صفحه شما علاقه می افزاید

محتوای بصری برای ایجاد یک صفحه جذاب تر استفاده می شود. وقتی یک متن صفحه را با تصاویر یا ویدیوهای گاه به گاه مرتبط می‌شکنید، به خواننده یا مخاطب خود نشان می‌دهید که صفحه به راحتی قابل درک و مرور است و "خسته کننده" نیست. این به حفظ اطلاعات کمک می‌کند و زمان صرف شده در صفحه شما را افزایش می‌دهد.

3. مصرف سریعتر و آسانتر

آیا می دانستید؟ زمانی که محققان مدت زمان پردازش و تصویربرداری مغز انسان را آزمایش کردند، تنها 13 میلی ثانیه ثبت کردند.
با این حال، ممکن است دقیق نباشد. چرا؟ زیرا مغز ما حتی ممکن است تصاویر را سریعتر از آن پردازش کند. و 13 میلی ثانیه کوتاه ترین واحد زمانی قابل اندازه گیری بود که آنها توانستند ثبت کنند. تصاویر یا محتوای بصری در یک لحظه درک می شوند. هیچ فرآیندی مانند حروف، کلمات، جملات و پاراگراف ها وجود ندارد. این یک تصویر از چیزی است و ما بلافاصله آن را دریافت می کنیم، آن را می گیریم؟ بنابراین، چرا این سرعت شگفت انگیز را در کمپین های بازاریابی خود به کار ندهید.

نتیجه گیری 

گفتند یک عکس به هزار کلمه می ارزد. و حتی در فضای وب امروزی نیز صادق است. تنها چند ثانیه به شما فرصت داده می شود تا توجه را جلب کنید و با مخاطبان خود درگیر شوید و محتوای بصری شما شانس شما را برای جذب مشتری ایجاد می کند یا از بین می برد. بنابراین، اکنون به گرایش بازاریابی محتوای دیجیتال بپرید و از تولید ویدیو سیدنی بخواهید فیلم ها و تصاویر شگفت انگیزی را برای سایت شما ایجاد کند. به دلیل استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی بصری مانند اینستاگرام، پینترست و واین، بازاریابان دیجیتال آنلاین و صاحبان مشاغل در به حداکثر رساندن پتانسیل این پلتفرم ها برای کمپین های بازاریابی شرکت خود بسیار مشغول هستند.
 

بالا