ارز دیجیتال

ماکسمالیست بیت کوین چه کسانی هستند و افراد مشهوری که از ماکسیمالیست ها حمایت میکنند چه کسانی هستند

1403/01/21 0

احتمالا شما هم اصطلاح ماکسیمالیست های بیت کوین را شنیده اید و برایتان سوال شده باشد که ماکسیمالیسم بیت کوین به چه معناست و شاید دیده و شنیده باشید که برخی خود را بیت کوین ماکسیمالیست میدانند و مدام سعی میکنند دنیای رمز ارز ها در خارج از اکو سیستم بییت کوین را یک ویرانه تصور کنند. برای مثال ماکسیمالیست های بیت کوین ادعا دارند که تنها بیت کوین میتواند از آنها پاسداری کند و برای این ادعا به تعدد پرژه های اسکم در بازار ارز دیجیتال اشاره میکنند. اما میدانیم که سایر ارز های دیجیتال نیز اهداف و ارزش های مشترکی دارند.

برخی از ماکسیمالیست های محبوب بیت کوین عبارتند از:

ماکسیمالیست های بیت کوین یا «Bitcoin Maxis» معتقدند که بیت کوین تنها ارز دیجیتالی است که در آینده به آن نیاز خواهیم داشت. اساسا، ماکسیمالیست ها فکر می کنند که سایر ارزهای دیجیتال و آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین ارزش کمتری دارند.
1.    آرتور هیز بنیانگذار و مدیر عامل سابق BitMEX.
2.    کوری کلیپستن مدیر عامل. بیت کوین قو.
3.    دن هلد سرب رشد. کراکن.
4.    دنیس پورتر بنیانگذار و رئیس صندوق اقدام ساتوشی.
5.    گاوین اندرسون دانشمند ارشد. بنیاد بیت کوین.
6.    جک دورسی موسس و مدیرعامل.

ماکسیمالیست های بیت کوین و جنگ کریپتوکارنسی

در مرکز بسیاری از بحث‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال، ماکسیمالیست‌های بیت‌کوین قرار دارند که اغلب به عنوان یک گروه کوچک و در حال انقباض از بیت کوین‌کنندگان شناخته می‌شوند که بیت کوین را تمام شخصیت خود کرده‌اند. این گروه انتقادات و انتقادات زیادی را از سوی سایرین در این صنعت، به ویژه نیک کارتر، سرمایه‌گذاران برجسته، دریافت کرده است.
با این حال، این منتقدان به صراحت دیدگاه مخالفی را تعریف نکرده اند. پس از حمله اخیر به نیک کارتر، کارتر با مقاله ای در انتقاد از جنبش حداکثری بیت کوین از جنبش فاصله گرفت. سایر پیشگامان صرفاً موضع خود را بازتعریف کرده اند. الکس ادلمن، مدیر عامل شرکت Lolli، خود را یک خوش بین بیت کوین می داند و دن هلد، یک ماکسیمالیست سابق غیور، اکنون خود را یک مستامالیست بیت کوین می نامد. با این وجود، در حالی که این دیدگاه‌ها و ایدئولوژی‌های متضاد ویژگی‌های کمی دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، ممکن است آنها را به عنوان یک دیدگاه مخالف حداکثر گرایی دسته‌بندی کنیم. بنابراین، ایدئولوژی در طرف دیگر جنگ ارزهای دیجیتال به عنوان حداقل گرایی بیت کوین شناخته می شود. مینیمالیسم یک ایدئولوژی است که تسلط بیت کوین در صنعت را به رسمیت می شناسد اما همچنین می پذیرد که بیت کوین سکه ای است که درها را برای الهام بخشیدن به نوآوری های بلاک چین باز کرد. ماکسیمالیست های بیت کوین قبول دارند که ایجاد نوآوری های پیچیده تر در شبکه بیت کوین ممکن است غیرممکن باشد و استفاده از جایگزین ها را برای این منظور می پذیرند. برخی از ماکسیمالیست ها نیز به آینده بیت کوین امیدوار هستند. آن‌ها اخبار مربوط به به‌روزرسانی‌های جدیدتر مانند پلتفرم‌های لایه ۲ را نگه می‌دارند که بیت‌کوین را به روی dApps، قراردادهای هوشمند و NFT باز می‌کند. با این حال، ماکسیمالیست های بیت‌کوین از ستایش سکه‌های دیگر مانند اتریوم برای تولد و دادن فضا به این نوآوری‌ها کوتاهی نمی‌کنند. آنها نقش سایر سکه ها، به ویژه سکه های پایدار مانند تتر را در حمایت از سرمایه و نقدینگی بیت کوین می پذیرند. در نهایت، ماکسیمالیست های بیت کوین ارزش پولی بیت کوین را می پذیرند و مانند همکاران خود، حداکثر گرایان، آن را با ارزش فروشگاهی طلا مقایسه می کنند. ماکسیمالیست های برجسته بیت کوین شامل ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan Chase و ... هستند.
نتیجه
ما در این مقاله در مورد جنگ بین کریپتوکارنسی، ماکسیمالیست های بیت کوین و افراد مشهوری که از انها حمایت کرده اند صحبت کردیم جنگ ارزهای دیجیتال ممکن است هرگز پایان نیابد، اما یک چیز مسلم است، امکانات بلاک چین تقریباً بی پایان است. حتی در حال حاضر، موسسات مالی ارزهای رمزنگاری شده مانند Litecoins را پذیرفته اند و ثابت می کند که بیت کوین تنها سکه ای نیست که می تواند به عنوان یک وسیله مبادله دیجیتال استفاده شود. در نهایت، صنعت ارزهای دیجیتال به رشد بیشتر راه‌حل‌های بلاک‌چین ادامه می‌دهد و روزی، دارایی‌های دیجیتال، بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها و سکه‌های پایدار به طور یکسان به عنوان یکی از عناصر اصلی در معاملات روزانه در نظر گرفته می‌شوند.
 

بالا