ارز دیجیتال

ایا تتر گلد ارزش خرید دارد

1403/02/11 0

ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال تتر گلد، بهترین کیف پول های ارز دیجیتال تتر و ... بحث میکنیم با ما دهمراه باشید تا همه انچه که در مورد این ارز دیجیتال هست را بفهمید. ارزش بازار این ارز در حال حاضر، حدود 2333.9 دلار میباشد و در رتبه از نظر ارزش بازار قرار دارد . قیمت تتر گلد XAUT در این لحظه 2333.9 دلار معامله می شود. که نسبت به دیروز 0.16- تغییر داشته است. این قیمت با احتساب قیمت امروز تتر که 61867 تومان میباشد، محاسبه شده است. ارز دیجیتال تتر گلد (XAUt) که در 23 ژانویه 2020 راه اندازی شد، نشان دهنده گام مهمی از سوی تتر، شرکت پشتیبان استیبل کوین برجسته USDT است. تتر که در سال 2014 تأسیس شد، به‌خاطر پیشگامی استیبل کوین‌های دارای وثیقه فیات مشهور است و USDT یک محصول شاخص است. XAUt سرمایه‌گذاری تتر در دارایی‌های دیجیتالی با پشتوانه کالا است که هر توکن نمادی از یک اونس تروی طلای فیزیکی است که به‌طور امن در انبارهای سوئیس ذخیره می‌شود. این راه‌اندازی لحظه‌ای مهم را رقم زد زیرا تتر از فیات به توکن‌های دارای پشتوانه کالا گسترش یافت و به علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران به اشکال دیجیتال دارایی‌های سنتی توجه کرد. طلا که به عنوان یک محافظ قابل اعتماد در برابر تورم و نوسانات اقتصادی شناخته می شود، اکنون از طریق فناوری بلاک چین قابل دسترسی است و ثبات و ارزش طلا را با کارایی و شفافیت دارایی های دیجیتال ترکیب می کند. XAUt به سرمایه گذاران روشی نوآورانه برای گنجاندن طلا در پرتفوی خود ارائه می دهد و فرآیند سرمایه گذاری را بدون پیچیدگی های مالکیت فیزیکی ساده می کند. این ترکیبی از ارزش دارایی سنتی با فناوری مدرن را در بر می گیرد، که به عصر جدیدی از سرمایه گذاری های دیجیتالی می پردازد و دامنه کاربردهای بلاک چین را در بخش مالی گسترش می دهد.

تتر گلد چیست

ارز دیجیتال تتر گلد (XAUT) یک استیبل کوین است که توسط ارز دیجیتال تتر صادر شده است، همان بنیادی که پشت تتر USD (USDT) قرار دارد. برخلاف اکثر استیبل کوین‌ها که معمولاً به دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات متصل می‌شوند، XAUT به طلا متصل می‌شود و هر توکن طلای Tether معادل یک اونس تروی طلا (31.1035 گرم) است. توکن‌های طلای Tether توسط طلای فیزیکی پشتیبانی می‌شوند و تجارت طلا را بدون عبور از مشکلات ذخیره‌سازی و جابجایی در اطراف شمش‌ها یا اونس‌های طلا آسان‌تر می‌کنند. از آنجایی که اکثر معامله گران در تلاش برای تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند، تتر گلد یک فرصت منحصر به فرد است زیرا سرمایه گذاری های شما را فراتر از ارزهای دیجیتال به قدیمی ترین و رایج ترین فروشگاه ارزش در جهان می برد. این امر با راحتی عدم نیاز به ذخیره طلای فیزیکی و جلوگیری از کاهش ارزش مرتبط با خرید جواهرات طلا به دلیل هزینه های اضافی همراه است.

طلای تتر چگونه کار می کند؟ دیجیتالی شدن و انتقال پذیری

فرآیند دیجیتالی شدن ارز دیجیتال تتر گلد با تبدیل طلای فیزیکی به فرمت دیجیتال، مالکیت طلای سنتی را تغییر می‌دهد. هر توکن XAUt مربوط به یک اونس تروی طلای واقعی است که به طور ایمن در خزانه های سوئیس ذخیره می شود. این فرآیند که زیربنای فناوری بلاک چین است، سابقه شفاف و غیرقابل تغییر مالکیت را تضمین می کند. این نوآوری در سرمایه گذاری طلا به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا مقادیر جزئی طلا را با سهولت خریداری، نگهداری و انتقال دهند و انعطاف پذیری و نقدینگی را در مقایسه با سرمایه گذاری های طلای معمولی افزایش دهند. موانع رایج مانند ذخیره سازی، امنیت و الزامات خرید اولیه قابل توجه را از بین می برد و سرمایه گذاری طلا را در دسترس تر و جذاب تر می کند. قابل ذکر است، اگر سرمایه گذاران تصمیم به بازخرید توکن های XAUt خود داشته باشند، به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ارز دیجیتال تتر گلد بازخرید توکن‌های دیجیتال را برای شمش‌های طلای فیزیکی، که می‌توان به هر آدرسی در سوئیس تحویل داد، تسهیل می‌کند و لایه‌ای از عملی بودن و اطمینان را برای سرمایه‌گذاران در بازار طلای دیجیتال می‌افزاید.

کیف پول ارز دیجیتال تتر چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال تتر که اغلب به عنوان کیف پول USDT شناخته می شود، یک ابزار دیجیتالی است که برای هدف خاص مدیریت توکن های Tether یا USDT طراحی شده است. تتر یک ارز دیجیتال منحصر به فرد است که به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود، و متمایز است مانند ارز دیجیتال تتر گلد، زیرا ارزش آن به طور مداوم با دلار ایالات متحده (USD) مرتبط است. این پیوند آن را به یک انتخاب ارزشمند برای افراد درگیر در دنیای ارزهای دیجیتال، از مبتدی تا حرفه ای تبدیل می کند. این به این دلیل است که سطحی از ثبات را فراهم می کند که در بسیاری از دارایی های دیجیتال دیگر یافت نمی شود. در ادامه 3 مورد از بهترین کیف پول ها را معرفمی میکنیم یا ما همراه شوید.

لجر نانو ایکس

Ledger Nano X یک کیف پول سخت افزاری مشهور است که به عنوان یک سنگر برای ارزهای رمزپایه مانند Tether (USDT) عمل می کند. این یک دستگاه فیزیکی است که برای آفلاین نگه داشتن کلیدهای خصوصی شما طراحی شده و از دارایی های دیجیتال شما در برابر چشمان کنجکاو هکرها و تهدیدات آنلاین محافظت می کند.

ترزور

Trezor یک کیف پول سخت افزاری قوی دیگر است که برای تامین امنیت بی نظیر برای Tether (USDT) و ارزهای دیجیتال مختلف طراحی شده است. چه یک مبتدی ارزهای دیجیتال یا یک حرفه ای باتجربه باشید، Trezor قلعه محافظت از دارایی های دیجیتال شما است. 

کیف پول بایننس

کیف پول بایننس، جزء جدایی ناپذیر صرافی ارزهای دیجیتال معروف بایننس، به عنوان یک راه حل امن و همه کاره برای مدیریت دارایی های دیجیتال شما از جمله ارز دیجیتال تتر گلد و... عمل می کند. چه یک مبتدی یا یک حرفه ای باتجربه در دنیای کریپتو باشید، این کیف پول تجربه کاربرپسندی را ارائه می دهد. دارای ویژگی های قدرتمندی است که کنترل شما را بر دارایی های شما افزایش می دهد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال تتر گلد و 3 مورد از بهترین کیف پول ها را معرفی کردیم امیدواریم که این اطلاعات حائز اهمیت بوده و اطلاعات کافی در مورد این ارز دیجیتال کسب کرده باشید. همانطور که سرمایه گذاران سنتی چشم انداز در حال تحول مالی دیجیتال را دنبال می کنند، این سوال که آیا XAUt (Tether Gold) سرمایه گذاری خوبی است یا خیر، مطرح می شود. برای کسانی که به دنبال فرو بردن انگشتان پای خود در بخش کریپتو هستند، XAUt یک پل ایده آل را ارائه می دهد. ارزش ملموس طلا را با نقدینگی و نوآوری دارایی های دیجیتال ترکیب می کند. این ادغام یک وسیله سرمایه گذاری آشنا و در عین حال مترقی را ارائه می دهد که انتقال از بازارهای معمولی به دیجیتال را تسهیل می کند. علاوه بر این، در دو سال گذشته، تتر اعتبار خود را تقویت کرده و اعتماد بیشتری را در بین سرمایه‌گذاران تقویت کرده است. این قابلیت اطمینان افزایش یافته، همراه با مزایای عملی XAUt، آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که به دنبال کشف تدریجی و ایمن دامنه کریپتو هستند.

بالا