ارز دیجیتال

کیف پول های برتر متاورس

1402/01/15 0

سرمایه‌ گذاری در بستر متاورس روشی جدید بین سرمایه‌ گذارانی است که به دنبال پیداکردن بهترین کیف‌ پول‌ های متاورس هستند. دنیای متاورس، دنیایی شبیه به دنیای مجازی است که سازندگان آن در تلاشند تا بسیاری از فاکتورهای واقعی و فیزیکی را در این عالم پیاده‌سازی کنند. در دنیای سه بعدی متاورس امکان خرید یک قطعه زمین یا خرید لباس وجود دارد اما برای خرید هرچیزی نیاز به ارز و کیف پول خواهید داشت؛ ارزهایی از جنس دیجیتال در کیف پول‌های دیجیتال. برای انتخاب یک کیف پول معتبر در دنیای مجازی متاورس شما نیاز به دانستن اطلاعات کامل اعم از مزایا و معایب هر کیف پول دارید. در ادامه با خانه سرمایه همراه باشید تا از شرایط بهترین کیف‌ پول‌ های متاورس مطلع شوید. 

لزوم استفاده از کیف پول متاورس :

برای آن‌که بدانید چرا باید از کیف پول متاورس استفاده کنید، به آمار زیر دقت کنید:
•    بخش Reality Labs شرکت متا (فیسبوک سابق) 10 میلیارد دلار در متاورس سرمایه‌گذاری کرده است.
•    تخمین‌ها نشان می‌دهد بازار متاورس تا سال ۲۰۲۴ به تقریبا ۸۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.
•    براساس گزارش شرکت گری‌اسکیل، متاورس این پتانسیل را دارد که از نظر درآمد سالیانه به ۱ تریلیون دلار برسد.
بنابراین آمار از آینده جالب متاورس خبر می‌دهند و برای سهیم بودن در این دنیا باید از بین بهترین کیف پول های متاورس انتخاب کنید. برای دسترسی به این دنیای مجازی می‌توانید از ابزارهایی مانند هدست واقعیت مجازی استفاده کنید. اما برای انجام تراکنش‌ها در متاورس به کیف پول متاورس نیاز دارید. از کیف پول متاورس می‌توانید برای خرید توکن‌های متاورس یا NFTهای داخل بازی استفاده کنید. بهترین کیف پول‌های متاورس را در ادامه توضیح خواهیم داد.

کیف پول های برتر متاورس :

متامسک (Metamask):
اولین و رایج ترین انتخاب در میان کیف پول های متاورس، متامسک است. یکی از بهترین نکات برجسته در مورد متامسک این است که می‌توانید به عنوان یک افزونه مرورگر به آن دسترسی داشته باشید. افزونه مرورگر دسترسی آسان به بازارهای مختلف NFT را با چند کلیک امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این، متامسک محبوب ترین کیف پول متاورس است که به کاربران اجازه می‌دهد چندین آدرس را برای نگهداری NFT پیکربندی کنند. شما همچنین می‌توانید یک آدرس واحد را برای همه NFT ها و توکن‌های متاورس پیکربندی کنید. این کیف پول توسط ConsenSys که یک شرکت نرم‌افزاری مبتنی بر وب است که بر ایجاد ابزارهای مبتنی بر اتریوم متمرکز است، ایجاد شده است. متامسک با استفاده از یک مرورگر داخلی تلفن همراه یا مرورگر سازگار، قابلیت‌هایی را برای اتصال ایمن به برنامه‌های غیرمتمرکز فعال می‌کند. مزیت متامسک به عنوان برترین کیف پول متاورس، توانایی کاوش dApps در پلتفرم های مبتنی بر اتریوم بدون اجرای کامل نود اتریوم، مشتری یا سایر برنامه‌های غیرمتمرکز است.

کوین بیس Coinbase :
گزینه ی بعدی در لیست کیف پول متاورس برای سال 2022، کوین بیس خواهد بود. این گزینه مورد علاقه بسیاری از دارندگان رمزارز، برای مبادله ارزهای دیجیتال بوده است.
کیف پول کوین بیس،  فضای ذخیره سازی NFT ها و توکن های متاورس ارائه می دهد.
این کیف پول کنترل کاملی بر دارایی های دیجیتال را با رابط کاربری ساده  ارائه می دهد.
می توانید کیف پول خود را به راحتی به حساب صرافی متصل کرده و دارایی ها را انتقال دهید. در حقیقت، کیف پول متاورس کوین بیس به عنوان یکی از کیف پول های متاورس با بهترین رتبه و مشهور، از متامسک پیشی می گیرد.
Coinbase توسط برایان آرمسترانگ در ژوئن 2012 توسعه یافت و امکان کنترل کامل بر دارایی های رمزنگاری شما در متاورس را فراهم کرد. کاربران می توانند توکن های NFT و metaverse خود را به صورت ایمن در دستگاه های محلی خود ذخیره کنند. کیف پول کوین بیس با رابط کاربری ساده و کاربردی، امکان انتقال آسان توکن ها را حتی بدون آدرس عمومی فراهم می کند. علاوه بر این، واقعاً محبوب ترین کیف پول متاورس است که امنیت و ایمنی دارایی های شما را بهتر می کند.

کیف پول انجین (Enjin) :
برای خرید nft ها در بازی های متاورس می توان از این کیف پول استفاده نمود. توکن مخصوص این پلتفرم ENJ نام دارد. برای خرید کلکسیون های درون بازی ها و کنترل دارایی ها از این توکن استفاده می شود. این کیف پول نیز دارای رابط کاربری ساده و امنیت بالا می باشد و امکان دسترسی به پروژه های متاورسی و دیفای را دارد.

نتیجه گیری :
توکن های MANA ,BLOK ,ENJ ,SAND ,AXS توکن های مرتبط با بازی هایی هستند که در بستر بلاک چین ایجاد شده و از ارزهای برتر متاورس هستند. در واقع تمامی توکن هایی که معرفی کردیم مرتبط با دنیای هیجان انگیز متاورس یا شبیه به آن هستند. جایی که قرار است شما جهان مورد علاقه خود را بسازید، بازی کنید، خرید و فروش داشته باشید و تقریبا همه کارهایی که در دنیای فیزیکی انجام می دهید در دنیای مجازی نیز قادر به انجامش باشید.MANA اولین توکن از میان ارزهای برتر متاورس است. مانا ارز دیجیتالی است که در بستر دسنترالند عرضه می شود و از آن به عنوان توکن محیط دسنترالند استفاده می شود. کاربران با استفاده از این توکن می توانند برای پرداخت درون بازی استفاده کنند. توکن بعدی مرتبط با ارزهای برتر متاورس، ENJ است. توکنی مبتنی بر بستر ERC-20 که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این توکن طراحی شده است تا به عنوان ارز خرید درون بازی استفاده شود.

بالا