ارز دیجیتال

با بنیان گذاران تتر بیتشر آشنا شویم

1402/10/11 0

تتر یک استیبل کوین مثل رمز ارز دای hlh به صورت متمرکز است که با قیمت ثابت (معادل ۱ دلار آمریکا) جایگاه چشمگیری بین رمز ارزهای دنیای کریپتوکارنسی دارد. تتر یکی از رمز ارزهای مهم برای توسعه بلاکچین است! این رمز ارز اغلب با علامت اختصاری USDT (یکی از انواع تترهای معروف با پشتوانه دلار) با هدف نقل و انتقالات دارایی‌ها توسط یک شرکت هنگ کنگی ایجاد شد. هر معامله‌گر حرفه‌ای یا مبتدی برای انجام معاملات در دیگر رمز ارزها به تتر نیاز دارد. این استیبل کوین با دیگر رمز ارزهای کریپتوکارنسی متفاوت است و با ارزش یکتا و معادل با ارزهای فیات معامله می‌شود. تیم سازنده تتر در ابتدا نام این رمز ارز را Realcoin گذاشتند اما مدتی بعد آن را به tether تغییر دادند. همراه ما باشید تا با شرکت تتر و کشور سازنده تتر بیشتر آشنا شوید.

معرفی بنیانگذاران تتر:

استیبل کوین تتر برای اولین بار توسط ریو کالینز(Reeve Collins)، بروک پیرس(Brock Pierce و کریگ سلارس(Craig Sellars) راه اندازی شد. ریو کالینز رو میشه یکی از کارآفرینان موفق محسوب کرد که رزومه کاری درخشانی داره. قبل از راه اندازی این استیبل کوین اون موفق شده بوده تا چندین شرکت بزرگ و معتبر رو تاسیس و راه اندازی کنه. شبکه تبلیغات آنلاین Traffic MarketPlace فقط یکی از شرکت هایی هست که توسط کالینز تاسیس شده هست و بسیار شناخته شده. یکی دیگه از بنیانگذاران تتر، شخصی به اسم بروک پیرس هست که یه متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال هست که پروژه های زیادی رو در صنعت رمزنگاری با موفقیت به انجام رسونده. در سال 2014 پیرس مدیر بنیاد بیت کوین شد و فعالیت های زیادی رو در راستای بهبود و ارتقای بیت کوین انجام داد. کریک سلارس نیز یکی دیگه از بنیانگذاران تتر هست که بیش از شش سال عضو بنیاد Omni بود و مسئولین های زیاد رو بر عهده داشت.

نتیجه گیری:
ما سعی کردیم در مقاله مقاله بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟ اطلاعاتی در مورد استیبل کوین تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی تیم سازنده تتر بپردازیم و تاریخچه تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، در زمان پیدایش تتر، تنها دو توکن توسط تیم سازنده های اون به بازار کریپتوکارنسی ها معرفی شد که توکن های USDT و EURT هستن. شرکت inFinex که مدیریت ارز دیجیتال تتر رو بر عهده داره، علاوه بر این توکن ها، توکن دیگه ای با پشتوانه طلا راه اندازی کرد که به اسم اختصاری XAUT شناخته میشه.
 

بالا