ارز دیجیتال

5 مورد از افزونه های محبوب فیگما در میان طراحان وب سایت

1403/02/01 0

Figma ابزار قدرتمندی است که توسط طراحان در تمام سطوح (مبتدی، متوسط، پیشرفته) طراحی سایت استفاده می شود. در حالی که در حال حاضر دارای ویژگی های مفیدی برای ایجاد طرح های زیبا و تعاملی است، طراحان می توانند گردش کار خود را با افزونه ها به سطح بالاتری برسانند. در این مقاله، افزونه های فیگما را بررسی می‌کنیم که به طراحانی مانند شما کمک می‌کند در هر مرحله از فرآیند طراحی در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنند. این شامل خلاصه‌ای از ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها، دستورالعمل‌های نحوه استفاده از آن‌ها، و توصیه‌های ما برای کدام مرحله از گردش کار طراحی است که می‌توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید. کتابخانه پلاگین Figma طیف گسترده ای از افزونه ها را برای موارد استفاده مختلف از جمله سیستم های طراحی، نشانه های طراحی، وایرفریم، مجموعه های منابع و موارد دیگر ارائه می دهد. در اینجا تعدادی از محبوب ترین و قدرتمندترین افزونه های فیگما را به شما معرفی میکنیم.

افزونه های فیگما چیست؟

افزونه های فیگما برنامه هایی هستند که عملکرد Figma و FigJam را گسترش می دهند. آنها کاربران را قادر می سازند تا اقدامات مختلفی را فراتر از ویژگی های اصلی Figma انجام دهند. اساساً، این افزونه ها ابزارهای اضافی، اتوماسیون و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند که روند طراحی را بهبود می بخشد و بهره وری را افزایش می دهد. در ادامه 5 مورد از افزونه های مهم رو بررسی میکنیم:

افزونه های فیگما

1. افزونه Wireframe

افزونه Wireframe افزونه ای از افزونه های فیگما هست که شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به شروع از ابتدا، فریم های سیم، جریان های کاربر، نمونه های اولیه و سایر ساختارهای اساسی را برای طرح های خود ایجاد کنید. این افزونه با یک کتابخانه رایگان شامل بیش از 350 گرافیک سفارشی برای وب و موبایل، یک پلاگین عالی برای طراحان با محدودیت زمانی است. به عنوان یک مزیت اضافی، می‌توانید از این افزونه در حین همکاری با همکاران در زمان واقعی استفاده کنید.

2. افزونه ProtoPie

با افزونه ProtoPie برای Figma، می‌توانید به راحتی طرح‌های خود را صادر کنید تا نمونه‌های اولیه تعاملی و با وفاداری بالا بسازید که کار کنند و درست شبیه محصول واقعی به نظر برسند - کاری که انجام آن به تنهایی با Figma دشوار است. اگر Figma ابزار طراحی رابط کاربری شماست، ProtoPie می‌تواند به شما کمک کند تا نمونه‌های اولیه خود را با تعاملات پویا مانند شرایط، فرمول‌ها و متغیرها به سطح بالاتری ببرید. می‌توانید ورودی متن، دوربین، صدا، و پخش رسانه اضافه کنید، یا حتی نمونه‌های اولیه ایجاد کنید که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند همه این ها ممکن است.

3. افرونه Pitchdeck Presentation Studio

افزونه Pitchdeck Presentation Studio برای Figma به شما اجازه می دهد تا به راحتی در Figma ارائه ها ایجاد کنید، از انیمیشن ها و پیش نمایش های بلادرنگ در خود Figma پشتیبانی کنید. می‌توانید ارائه‌های خود را به فرمت‌های فایل مختلف، از جمله PowerPoint، Keynote، Google Slides و PDF صادر کنید و دارایی‌های Loom، Canva، Lottie، Spotify و موارد دیگر را جاسازی کنید.

4. افزونه Autoflow

Autoflow افزونه ای از افزونه های فیگما هست که به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی جریان های کاربر، نمودارها و گرافیک ها را به سبک طراحی دستی یا مینیمالیستی بسازید. فلوچارت های صیقلی را به سرعت و به راحتی با تشخیص موانع هوشمند، حاشیه نویسی متن، و مسیریابی مسیر سفارشی در Autoflow ایجاد کنید.

افزونه های فیگما

5. Draw Connector

Draw Connector یک افزونه ممتاز Figma است که به کاربران امکان می‌دهد اتصالات متعامد کامل بین لایه‌ها، سفارشی‌سازی لبه‌ها، پایانه‌های رابط، رنگ ضربه‌ای، عرض، سبک و موارد دیگر را بکشند. با مسیریابی هوشمند، این افزونه با تغییر لایه های متصل به طور خودکار به روز می شود و ایجاد و نگهداری نمودارهای دقیق را آسان می کند.
نتیجه گیری
ما در این مقاله 5 مورد از بهترین و محبوب ترین افزونه های فیگما را بررسی کردیم. از آزمایش ابزارهای جدید نترسید. از توصیه های ما برای بهبود گردش کار خود از Figma استفاده کنید! طرح های منحصر به فرد و مد روز ایجاد کنید و همچنین کیفیت پروژه های خود را افزایش دهید. استفاده از افزونه های Figma به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید و نتایج بهتری را برای خود و مشتریان خود به دست آورید. همچنین، فراموش نکنید که انجمن Figma دائماً با افزونه‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین ارزش دارد که از نسخه های جدیدتری در طراحی های خود استفاده کنید. امیدواریم توصیه های ما به شما کمک کند تا کار خود را در Figma بیشتر و علاقه مندتر کند.

بالا