ارز دیجیتال

۶ کیف پول برتر تتر کدامند؟

1402/11/23 0

برای نگهداری ارز تتر، مانند سایر ارزهای دیجیتال شما نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال دارید. در حال حاضر تعداد ولت‌هایی که از تتر پشتیبانی می‌کنند بسیار زیاد است. اما تمام آن‌ها برای ذخیره دارایی شما گزینه مناسبی نیستند زیرا یا به اندازه کافی امن نیستند یا از ویژگی‌های یک کیف پول ارز دیجیتال خوب، برخوردار نیستند. با توجه به همین موضوع در این مقاله بهترین کیف پول های تتر را معرفی خواهیم کرد و به بررسی مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی 6 کیف پول برتر تتر:

پس از اینکه مشخص کردیم چه عواملی در انتخاب کیف پول تتر برای ما اهمیت بیشتری دارند، به معرفی بهترین کیف پول تتر می‌پردازیم.

کیف پول تتر والت

تتر والت (Tether Wallet)،  بهترین کیف پول تتر به شمار می‌رود که به‌طور خاص برای ذخیره ارز دیجیتال تتر طراحی شده است. این کیف پول ایمن و کاربرپسند است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. تتر والت روی دسکتاپ و موبایل قابل‌استفاده است و می‌توان با استفاده از کلید خصوصی کیف پول یا عبارت بازیابی به آن دسترسی داشت.کاربران می‌توانند تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده کنند و موجود رمزارزی تتر (USDT) خود را به‌صورت آنلاین بررسی کنند. پشتیبانی نکردن از سیستم عامل‌های مختلف، بزرگترین عیب کیف پول تتر والت است.

کیف پول لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)، به عنوان یک مورد از بهترین کیف پول‌های تتر، دستگاهی فیزیکی است که توکن‌های شما را در چیپ‌های خود ذخیره می‌کند. این کیف پول از بیش از ۱۰۰ نوع رمزارز، از جمله تتر پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر امنیت بالا، قابلیت حمل و اتصال، پشتیبانی از انواع تتر و سایر ارزهای دیجیتال را دارد. معایب این کیف پول عبارت‌اند از قیمت بالا، نیاز به دستگاه دیگر برای انتقال تتر و محدودیت در ظرفیت.

کیف پول تراست ولت

تراست ولت (Trust Wallet)، معروف‌ترین و بهترین کیف پول تتر است که اپلیکشنی رایگان و غیرحضانتی بوده و برای دستگاه‌های موبایل با سیستم‌های عامل‌ اندروید و iOS طراحی شده است. این کیف پول که کیف پول رسمی و غیرمتمرکز بلاک چین بایننس است، از بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله تتر پشتیبانی می‌کند. تراست ولت از انواع تتر و ساير ارزهاي ديجيتال پشتیبانی می‌کند، استفاده از آن ساده است و امكان استيكينگ و جابجایی توكن و اتصال به برنامه‌های غیرمتمرکز را دارد. معایب این کيف پول عبارت‌اند از نداشتن قابليت بازيابي كليد خصوصی و نداشتن قابليت تغيير PIN كد.

کيف پول متامسک

متامسک (MetaMask)، اپلیکیشینی غيرحضانتي است كه به صورت افزونه‌ای برای مرورگر يا برنامه‌ موبايل در دسترس است. اين كيف پول به شما كمک می‌كند تا به راحتی به بلاک چين اتریوم و ساير بلاك چين‌های سازگار با آن مانند اسمارت چین بایننس دسترسی داشته باشيد. شما می‌توانيد با استفاده از کیف پول متامسک به تمام انواع تتر دسترسی داشته باشيد. متامسک از سایر ارز‌های دیجىتال هم پشتیبانی می‌کند و در کنار رابط کاربری جذاب به وب ۳.۰ هم متصل می‌شود. معایب این کیف پول عبارت‌اند از هزینه‌های بالا، امنیت نسبی و پشتیبانی محدود.

کیف پول ترزور مدل تی

ترزور مدل تی (Trezor Model T)، کیف پولی سخت‌افزاری است که از بیش از ۱۲۰۰ رمزارز پشتیبانی می‌کند و بر امنیت دارایی‌ها تمرکز ویژه‌ای دارد. این کیف پول، به عنوان بهترین کیف پول تتر، محیطی امن برای ذخیره کلیدهای خصوصی در فضای ابری فراهم می‌کند، به صفحه نمایش لمسی و رابط بصری آسانی مجهز است و ویژگی‌های امنیتی مانند مدیریت رمز عبور و احراز هویت دو مرحله‌ای دارد. معایب کیف پول ترزور مدل تی عبارت‌اند از گران‌قیمت بودن آن و پشتیبانی نکردن از سیستم عامل iOS

کيف پول كوين‌ بيس ولت

كوين‌ بيس ولت (Coinbase Wallet)، یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های تتر، به صورت وب‌سايت يا برنامه موبايلی در دسترس است و به شما كمک می‌كند تا تتر و هزاران نوع ديگر از ارز‌های ديجيتال را نگه داشته و به صورت آسان به بازار NFT‌ها دسترسی داشته باشيد. این کیف پول از انواع تتر پشتيبانى می‌کند، استفاده از آن ساده است. معایب این کیف پول عبارت‌اند از نداشتن قابليت بازيابی كليد خصوصی و نداشتن قابليت تغيير PIN كد.

نتیجه گیری:
تتر در غالب اوقات بیشترین میزان حجم مبادله در بازار ارزهای دیجیتال را دارد. به همین دلیل انتخاب یک کیف پول تتر مناسب قطعا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها را به فراخور نیاز و تجربه‌ی کاربران ایرانی به شما معرفی کنیم. برای رسیدن به این هدف ابتدا به سراغ کیف پول‌های تتر کاملا مطمئن رفتیم و در ادامه برخی دیگر کیف پول‌هایی که کمی مشکل‌ داشتند را برشمردیم.
 

بالا