ارز دیجیتال

سئو کلاه سیاه چیست وتاکتیک های ان

1403/02/01 0

ما در این مقاله درمورد سئو کلاه سیاه در سئو سایت بحث کردیم و امیدواریم که این مقاله پاسخ تمامی سوالات شما را بدهد با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. سئو کلاه سیاه عملی است که برخلاف دستورالعمل‌های موتورهای جستجو برای دستکاری SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) برای رتبه‌بندی بالاتر عمل می‌کند. بازاریابانی که از روش‌های سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنند می‌توانند جریمه‌های گوگل صادر کنند، از موتورهای جستجو پاک شوند یا معیارها به طور کامل کاهش یابد. سئو کلاه سیاه به مجموعه ای از اقداماتی اطلاق می شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کنند، استفاده می شود. اصطلاح کلاه سیاه در فیلم‌های وسترن سرچشمه گرفت تا آدم‌های بد را از آدم‌های خوب که کلاه سفید به سر می‌کردند متمایز کند. اخیراً بیشتر برای توصیف هکرهای رایانه، سازندگان ویروس و کسانی که اقدامات غیراخلاقی با رایانه انجام می دهند، استفاده می شود. بسیار مهم است که بدانیم اجرای تاکتیک ها و استراتژی های سئو کلاه سیاه می تواند سایت شما را از موتورهای جستجو ممنوع کند و شما را از منبع ارجاع ترافیک شماره یک در اینترنت حذف کند. همه سئوکاران نیاز به درک درستی از سئو کلاه سیاه و عواقب آن دارند.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه معمولاً به عنوان یک عمل تایید نشده تعریف می شود که با این وجود می تواند رتبه یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) افزایش دهد. این اقدامات خلاف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. فهرستی از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های به کار گرفته شده توسط متخصصان سئو کلاه سیاه در دستورالعمل‌های وب‌مستر Google و دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ آشکارا محکوم شده است. آیا کاری که انجام می‌دهم برای کاربر ارزش می‌افزاید یا فقط برای دیدن موتورهای جستجو این کار را انجام می‌دهم؟ یک آزمون تورنسل در مورد اینکه آیا یک تاکتیک سئو برخلاف دستورالعمل وبمستر موتور جستجو است یا خیر. اگر هیچ ارزشی به کاربر اضافه نشود، اما احتمالاً رتبه‌بندی افزایش می‌یابد، احتمالاً تصمیمات شما کلاه سیاه است. برای تعیین اینکه آیا یک فعالیت ppc کلاه سیاه در نظر گرفته می شود یا خیر، می توان از همین آزمایش برای روش های جستجوی پولی استفاده کرد.

سئو کلاه سیاه

تاکتیک های سئو کلاه سیاه شناخته شده

در اینجا به تاکتیک های سئو کلاه سیاه میپردازیم و اگر می‌خواهید در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر بمانید، به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنید:
•    اتوماسیون محتوا
•    صفحات درگاه
•    متن یا پیوندهای پنهان
•    کلید واژه پر کردن
•    گزارش یک رقیب (یا سئوی منفی)
•    تغییر مسیرهای یواشکی
•    پنهان کاری
•    طرح های پیوند
•    شبکه های ارسال مهمان
•    دستکاری لینک (از جمله لینک های خرید)
•    نخ ریسی مقاله
•    پیوند مزارع، چرخ‌های پیوند یا شبکه‌های پیوند
•    Rich Snippet Markup Spam
•    پرس و جوهای خودکار به Google
•    ایجاد صفحات، زیر دامنه ها یا دامنه هایی با محتوای تکراری
•    صفحات دارای رفتار مخرب مانند فیشینگ، ویروس ها، تروجان ها و سایر بدافزارها

نحوه گزارش سئو کلاه سیاه

دو دلیل وجود دارد که چرا ممکن است سئو کلاه سیاه را گزارش دهید. یا وب سایت شما از طریق یک هک مخرب، ویروس یا کمپین سئو منفی پیوندهای هرزنامه مورد حمله قرار گرفته است، یا نتایج وب اسپم را در یک کلمه کلیدی رقابتی مشاهده می کنید که وب سایت شما در آن رتبه بندی می کند. برای مورد دوم، می توانید یک گزارش اسپم وب را از طریق Google Webmaster Tools ارسال کنید. لطفا با احتیاط از این ابزار استفاده کنید. هرزنامه برای موقعیت های جستجو بالاتر از من نیست! گزارش نادرست اسپم وب را می توان سئو کلاه سیاه در نظر گرفت. در صورتی که وب سایت شما از طریق هک، ویروس یا بدافزار مخرب مورد حمله قرار گرفته است، پس از حذف کد مخرب، درخواست بررسی بدافزار را بدهید. در صورتی که وب سایت شما هدف یک کمپین منفی سئوی لینک های هرزنامه باشد، پس از تلاش برای تماس با وب مسترهایی که این لینک ها را به وب سایت شما نشان می دهند تا حذف شوند، از ابزار Disavow Links Tool در Google Webmaster Tools استفاده کنید.

سئو کلاه سیاه

چرا باید از سئو کلاه سیاه اجتناب کنید؟

تاکتیک های سئو کلاه سیاه می توانند وب سایت شما را از گوگل و سایر موتورهای جستجو ممنوع کنند. به همین دلیل است که بسیار مهم است که از سئو کلاه سیاه خودداری کنید و در عوض با تاکتیک های سئوی کلاه سفید اثبات شده به جلو بروید. اگرچه ممکن است موفقیت کوتاه‌مدتی از طریق افزایش ترافیک سایت شما حاصل شود، جریمه‌های گوگل پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند و می‌توانند اثرات مخربی بر رتبه‌بندی و ترافیک شما داشته باشند. با وجود صدها میلیون کاربر که در روز در گوگل جستجو می کنند، آیا واقعاً می توانید از پس ایندکس برداری برآیید؟
نتیجه گیری
ما در این مقاله در مورد سئو کلاه سیاه و تاکتیک های ان حرف زدیم. در سئو کلاه سیاه از روش های اسپم استفاده می شود. اینها گسترده هستند و می توانند شامل استفاده از تکنیک هایی مانند مزرعه پیوند یا پنهان کردن متن و حتی روش های تهاجمی تر باشد. یک مثال می تواند پیوند خودکار باشد. هدف نصب بسیاری از لینک ها در صفحات مختلف از طریق برنامه های نرم افزاری خودکار است. اینها معمولاً حاوی محتوای واقعی نیستند، اما متنی بی معنی و خودکار تولید می شوند. امید است که از این طریق محبوبیت لینک افزایش یابد. از نرم افزار Xrumer می توان به عنوان یک روش اسپم سئو کلاه سیاه استفاده کرد. شما به طور خودکار در انجمن ها ثبت نام می کنید تا پست های خودکار را در آنجا نصب کنید. این نیز در درجه اول به بهبود محبوبیت لینک کمک می کند. به همین ترتیب، لینک ها از طریق خرید خاص دامنه های منقضی شده یا با ایجاد یک شبکه دامنه ماهواره ای به دست می آیند. ریسندگی مقاله نیز یک روش کلاه سیاه است. برخی از اپراتورهای وب سایت از این تاکتیک ها استفاده می کنند که توسط گوگل ممنوع شده است تا با رقابت مبارزه کنند و وب سایت های خود را عمدا از فهرست موتورهای جستجو حذف کنند.
 

بالا