ارز دیجیتال

الگوریتم کبوتر چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

1403/02/03 0

آیا می خواهید کسب و کار محلی شما مشهور شود و نتایج جستجوی بیشتری کسب کند؟ اگر بله، پس شما واقعاً باید در مورد الگوریتم کبوتر گوگل بدانید. نتایج جستجوی محلی بسیار مهم بوده و اکنون تفاوتی ندارد. هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ به استراتژی های بازاریابی سئو مناسب نیاز دارد تا بتوانید مشتریان و بینندگان بیشتری به دست آورید. در ادامه این مقاله ما به الگوریتم کبوتر میپردازیم با ما همراه شوید تا همه انچه نیاز هست را در مورد این الگوریتم بدانید. جستجوی محلی بسیار مهم است، حتی کوچکترین کسب و کار با حضور آنلاین قوی می تواند به خوبی انجام دهد. الگوریتم کبوتر واقعاً بسیار مؤثر است و همه دلایل خوبی دارد. اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و می خواهید آن را موفق کنید، باید واقعا از این به روز رسانی گوگل استفاده کنید.

در واقع کبوتر گوگل چیست؟

الگوریتم کبوتر نامی است که به به‌روزرسانی‌های الگوریتم جستجوی محلی جدید Google داده شده است. این در 24 ژوئیه 2014 معرفی شد. هدف اصلی الگوریتم کبوتر افزایش فهرست محلی در جستجو است. این برای همه صاحبان مشاغل محلی بسیار سودمند است. این به آنها اجازه می دهد تا در مورد محصولات یا خدمات خود به مردم آگاهی ایجاد کنند. این به‌روزرسانی، جستجوهای محلی را به سطح جدیدی رسانده است.

ویژگی های الگوریتم کبوتر

الگوریتم کبوتر یکی از موثرترین و مفیدترین به روز رسانی های گوگل است. به دلایل واضح ثابت شده است که برای خدمات محلی بسیار مهم است. اگر می خواهید وب سایت شما رتبه بالایی داشته باشد و به نتایج جستجوی بیشتری دست یابد، در زیر به جزئیات جزئیات کبوتر گوگل اشاره شده است که باید در مورد آن بدانید.جستجوی قبلی گوگل و نقشه گوگل دو مجموعه متفاوت از نتایج بودند. اما با الگوی کبوتر گوگل، این هر دو اکنون منسجم تر شده اند. این سودمند است زیرا مردم به راحتی می توانند شما را بر اساس موقعیت مکانی پیدا کنند و در نهایت نتایج بهتری خواهید گرفت. در ادامه به چند مورد از ویژگی های الگوریتم کبوتر اشاره میکنیم


⦁    نتایج محلی بسیار نزدیک به سیگنال های رتبه بندی وب سنتی تر است.
⦁    به‌روزرسانی Google pigeon برای جستارهای yelp oriented دقیق‌تر و خاص‌تر است.
⦁    این به‌روزرسانی همچنین به سایر دایرکتوری‌های محلی تشخیص بهتر جستجو می‌دهد.
⦁    Google pigeon بزرگترین الگوریتم جستجوی محلی موجود امروزی است.
⦁    Google pigeon پارامترهای رتبه بندی مکان را بهبود داده است.

مزایای به‌روزرسانی الگوریتم محلی گوگل (الگوریتم کبوتر)

به‌روزرسانی الگوریتم محلی Google یعنی الگوریتم کبوتر معیارهای جستجوهای محلی را کاملاً تغییر داده است. اکنون مردم می توانند به راحتی آنچه را که می خواهند در منطقه خود پیدا کنند. نه تنها مشتریان سود می برند، بلکه صاحبان کسب و کار نیز پاسخ مثبت بیشتری از مردم دریافت می کنند. آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات مرتبط شما را به گونه ای تراز می کند که مشتری بتواند آنچه را که می خواهد دریافت کند. نه تنها این، بلکه سئوی خودروی شما نیز بهبود خواهد یافت. لیست های تجاری را ارائه می دهد که تأثیر مثبتی بر رتبه بندی شما خواهد داشت.

تاثیر الگوریتم کبوتر گوگل در نتایج جستجو چیست؟

هدف اصلی الگوریتم کبوتر ارائه اولویت به نتایج جستجوی محلی است. این نه تنها برای کاربران بلکه برای صاحبان مشاغل محلی نیز مفید بوده است. چندین نقد خوب و بد داشت، اما نقدهای خوب غالب شد. الگوریتم کبوتر مکان و فاصله را به عنوان بخش کلیدی استراتژی جستجو دارد. این ویژگی های دیگری مانند نمودار دانش گوگل، تصحیح املایی، مترادف ها و غیره دارد. بنابراین به طور کلی الگوریتم کبوتر به روش های خوبی بر نتایج جستجوی محلی تأثیر زیادی دارد.

نتیجه گیری
کبوتر گوگل اکنون به دلایل خوب بسیار مشهور است. این یکی از به روز رسانی های اصلی گوگل است که نتایج جستجوی محلی را به طور کامل تحت کنترل خود در آورده است. جستجوهای محلی برای هر کسب و کاری برای برتری در زمینه مربوطه بسیار مهم است. قبلاً جلب توجه و فروش بیشتر برای مشاغل محلی آسان نبود، اما اکنون با این به روز رسانی الگوریتم جستجوی محلی، رسیدگی به امور آسان است. بنابراین، اگر از این به‌روزرسانی شگفت‌انگیز استفاده نمی‌کردید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مزایایی را که الگوریتم کبوتر ارائه می‌دهد، به کسب و کار خود ارائه دهید.
 

بالا