ارز دیجیتال

کیف پول تتر چیست؟

1402/01/30 0

اگر قصد شروع معامله در بازار ارزهای دیجیتال را دارید؛ در اختیار داشتن استیبل کوینی مانند Tether (USDT) به شما کمک می‌کند؛ تا از شرایط بی‌ثباتی بازار فرار کنید. از نظر ارزش بازار تتر سومین ارز رمزنگاری شده در جهان است. با وجود اینکه ارزش اغلب ارزهای دیجیتال در حال نوسان است، اما ارزش تتر معمولا ثابت و معادل 1 دلار است؛ در واقع این رمزارز طوری طراحی شده تا به قیمت دلار متصل باشد. حالا که با اهمیت در اختیار داشتن استیبل کوین برای شروع معامله در بازار آشنا شدیم، بد نیست به معرفی انواع کیف پول تتر برای نگهداری و مدیریت این استیبل کوین نیز بپردازیم

کیف پول تتر چیست؟

تتر را می‌توان به دلار دیجیتالی تشبیه کرد. در اینجا به جای نگهداری اسکناس در کیف پول فیزیکی جیبی خود، دارایی‌تان را داخل یک والت مجازی نگهداری خواهید کرد. این والت در قالب یک اپلیکیشن موبایل، دسکتاپ یا تحت وب به منظور دریافت و پرداخت در هر زمان قابل استفاده است. گفتنی است نوع دیگری از بهترین کیف پول های تتر سخت افزاری بوده و توسط تریدرهای حرفه‌ای، برای افزایش امنیت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالت عادی انتظار ما از والت های تتر دریافت، نگهداری و ارسال ارز دیجیتال Tether به آدرس سایر کیف پول ها است. البته در فهرست ما، مواردی با یک سری قابلیت‌های اضافی نیز وجود دارند. به عنوان نمونه‌ای از امکانات اضافی بهترین والت‌ های USDT باید به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، امکان استکینگ و حتی تبدیل دارایی به ارز رایج مورد استفاده در کشور محل زندگی اشاره کرد. همچنین کیف پول های USDT به شما اجازه می‌دهند تا در هر زمان قیمت تتر را به صورت لحظه ای چک کنید.

نحوه انتخاب کیف پول تتر :

عوامل مختلفی در انتخاب بهترین کیف پول ERC-20 یا کیف پول TRC-20 برای وجوه Tether شما نقش دارند. شایان ذکر است که انواع مختلفی از توکن های Tether وجود دارد. پشتیبانی مشتری و سهولت استفاده مهم است. رایج ترین انواع توکن ها USDT-Omni بر اساس لایه Omni بلاک چین بیت کوین و USDT-ERC20 بر اساس اتریوم هستند. سایر بلاک چین ها کمتر برای میزبانی Tether استفاده می شوند. این پیچیده تر از آنچه هست به نظر می رسد! تتر را می توان در شبکه های مختلف میزبانی کرد و نکته اصلی که باید به خاطر داشت این است که کیف پول های خاص فقط از یک نوع Tether پشتیبانی می کنند. از سوی دیگر، برخی از کیف پول‌ها از تعدادی ارز یا حتی یک صرافی پشتیبانی می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تتر را مستقیماً از کیف پول خود مبادله کنید. بهترین روش تحقیق در مورد انواع کیف پول های Tether و همچنین ویژگی ها و محدودیت های هر یک است. لیست ما در زیر این عوامل را در نظر می گیرد و به شما امکان می دهد تصمیمی آگاهانه بگیرید و بهترین کیف پول را برای دارایی های Tether خود بیابید.

بهترین کیف پول های تتر :

کیف پول‌های تتر انواع مختلفی دارند و شما باید بهترین آن‌ها را برای نگهداری دارایی‌های خود انتخاب نمایید. این کیف پول‌ها به سه دسته سخت افزاری، نرم افزاری و کیف پول‌های آنلاین و تحت وب تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه این بخش بهترین کیف پول های تتر را به شما معرفی می‌کنیم

تراست والت (Trust Wallet) :
تراست والت را به عنوان محبوب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال می‌شناسند. این محبوبیت بدون دلیل نیست. تراست والت با وجود داشتن قابلیت‌های متعدد، آن‌ها را چارچوبی راحت و قابل فهم ارائه می‌کند تا برای هر دو دسته کاربران تازه‌وارد و حرفه‌ای قابل استفاده باشد؛ رابط کاربری Trust Wallet فوق‌العاده ساده و قابل فهم است. از نظر تعدد بلاک چین‌های پشتیبانی‌شده، این یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است و تتر را می‌توان در آن روی شبکه‌های مختلفی ذخیره کرد. از بالای 50 بلاک چین مختلف شامل ترون، اتریوم و مابقی نتورک‌های پراستفاده برای معاملات USDT پشتیبانی می‌شود. تراست والت به عنوان یکی از بهترین کیف پول های تتر به شما اجازه می‌دهد تا والت های متعددی داشته باشید. به عبارتی داخل یک اپلیکیشن، چند کیف پول بسازید که هر کدام دارای آدرس‌های جداگانه است. به این ترتیب می‌توان دارایی‌های خود و دیگران را بهتر مدیریت کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن فراهم کردن امکان ذخیره‌سازی توکن‌های غیرمثلی (NFT) است. در نهایت باید به داشتن یک مرورگر وب 3 اشاره کنیم که کاربران را قادر به ورود و اتصال به انواع پروتکل و پلتفرم غیر متمرکز از قبیل اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌ها می‌کند.

کریپتو والت (CryptoWallet):
کریپتو والت یکی از بهترین کیف پول‌ ها برای USDT است که محبوبیت زیادی بین کاربران کریپتو دارد. این کیف پول از نوع موبایلی بوده و برای ساخت آن نیاز نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. کریپتو والت با شرکت BitGo همکاری می‌کند و امکانات زیادی دارد. با ساخت کیف پول کریپتو والت می‌توانید تترهای خود را در یک مکان امن و با خیال راحت نگهداری کنید. دقت داشته باشید که استفاده از این کیف پول آسان بوده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

Binance Wallet :
بایننس یک صرافی بزرگ جهت انجام معاملات ارز دیجیتال است که یک کیف پول نرم افزاری هم دارد. این کیف پول یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های تتر است که خدماتی از جمله مبادلات تتر و دیگر ارزهای دیجیتال و استیکینگ را ارائه می‌دهد. کیف پول بایننس از انواع تتر پشتیبانی می‌کند. همچنین، برای حفظ امنیت دارایی کاربران، از احراز هویت ۲ مرحله‌ای استفاده می‌کند.

نتیجه گیری :
تتر یکی از ارزهای محبوب دنیای کریپتو است که ارزشی معادل با یک دلار آمریکا دارد. این ارز همیشه قیمت ثابت یک دلار را دارد و دچار تغییر نخواهد شد، به همین جهت استیبل کوین نامیده می‌شود. برای ذخیره این ارز کیف پول‌های مختلفی وجود دارد. کیف پول تتر به شما این امکان را می‌دهد که دارایی‌های خود را در یک محیط امن و برای مدت طولانی نگهداری کنید. در این مقاله بهترین کیف پول های تتر و مشخصات آن‌ها را به طور کامل شرح دادیم. برای شناخت بهترین کیف پول های اتریوم نیز می توانید به مقاله ی مرتبط مراجعه کنید. با استفاده از بهترین کیف پول برای USDT، خیال شما برای نگهداری تتر راحت خواهد بود.


 

بالا